1260 90

اگر با سلبریتی‌های آمریکایی آشنایی داشته باشید حتما می‌دانید که این افراد برای حاضر شدن در مراسم‌های مشهوری مانند فرش قرمز سعی می‌کنند که از خودروهایی مانند لیموزین استفاده کنند. اما خیلی وقت‌ها پیش آمده که در سایر زمان‌ها فرد مشهوری را در یک سوپر کار عجیب یا سدان‌های بسیار لوکس می‌بینیم.

البته در این بین نیز سلبریتی‌های بسیار مشهوری نیز وجود دارند که از سواری با پیکاپ‌های بزرگ خود لذت می‌برند، پیکاپ‌ها معمولاً نسبت به دیگر وسیله‌های موجود در جاده‌ها قیمت بالاتری دارند و صد البته سواری بهتری را به ارمغان خواهند آورد.

این مطلب را نیز بخوانید: آشنایی با 5 وانت برقی غول سال 2024

ما در این مطلب به سراغ ۱۰ سلبریتی مشهور آمریکایی رفتیم که ترجیح می‌دهند به جای سدان‌ها و سایر خودروهای لوکس از پیکاپ‌های قدرتمند استفاده کنند. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

دواین جانسون (راک): فورد F-150 Raptor

دواین جانسون که با شخصیت راک نیز شناخته می‌شود، در فیلم و سریال‌های بسیاری نقش ایفا کرده است که از جمله آنها می‌توانیم به سریع و خشن، جومانجی و سایر فیلم‌های اکشن و کمدی اشاره کنیم. او طرفداران بسیاری دارد و براساس شخصیت وی، اصلاً جای تعجب نیست که با پیکاپ به جاده‌ها بیاید.

با این حال، جانسون یک فورد F-150 رپتور را خریداری کرده بود و با سواری از آن لذت می‌برد؛ البته داستان به اینجا ختم نمی‌شود؛ چرا که طولی نکشید که او آن را به یکی از سربازان زحمتکش ارتش ایالات متحده هدیه داد.

لیدی گاگا: 1993 Ford F-150 SVT Lightning

اگر شما نیز در دنیای موسیقی غرق شده باشید، احتمالاً با این خواننده پاپ آشنایی خواهید داشت. لیدی گاگا یکی از خوانندگان پاپ است که طرفداران بسیاری دارد و پس از انتشار هر یک از آلبوم‌های خود توجه افراد زیادی را به خود جلب می‌کند.

بسیاری از افراد عقیده دارند که استایل و سبک آرایشی او بسیار عجیب و غریب است، ولی خوب است بدانید که سلیقه لیدی گاگا در انتخاب خودرو نیز همین قدر عجیب است. این ستاره بزرگ در گاراژ خود یک فورد F-150 SVT Lightning 1993 دارد. این پیکاپ چرخ‌ها و بدنه بسیار قدرتمندی دارد که لذت سواری را دوچندان خواهد کرد. در بالا تصویری از او و پیکاپش را قرار دادیم.

شکیل اونیل: Super Truck F-650 Extreme

علاقمندان به رشته بسکتبال بدون شک با شکیل اونیل آشنایی دارند. او که بازیکن سابق بسکتبال یعنی NBA بوده است، هیچ وقت سعی نکرد که فردی معمولی باشد. با توجه به قد و هیکل شکیل اونیل، تعجبی ندارد که او از پیکاپ بزرگی استفاده کند.

چرخ‌های Super Truck F-650 Extreme سفارشی‌سازی شده‌اند و فضای داخلی خودرو به قدری جادار است که شکیل اونیل به راحتی در آن جای می‌گیرد. در نهایت، با یک خودروی بزرگ و جادار روبرو هستیم که در هر شرایط جاده‌ای دوام می‌آورد.

شان پن: Nissan Titan Pro4x King Cab

شان پن یکی از بازیگران و کارگردانان آمریکایی است که طرفداران بسیاری دارد و بیشتر برای کارهای خیرخواهانه خود شناخته می‌شود. اخبار زیادی مبنی بر کمک‌های دلسوزانه او به زلزله‌زدگان هائیتی منتشر شده بود. او مجموعه جذابی از خودروهای عضلانی در اختیار دارد که در آن انواع موستانگ‌ها نیز حضور دارند.

دارایی خالص او بیش از 70 میلیون دلار برآورد شده است و Nissan Titan Pro4x King Cab پیکاپ معروف ژاپنی است که این بازیگر و کارگردان آمریکایی از آن استفاده می‌کند. احتمالا او تنها سلبریتی آمریکایی در لیست ما باشد که به جای استفاده از پیکاپ‌ تراک‌های سایر کشورها، پیکاپ ژاپنی در اختیار دارد.

داریل مک دانیلز: Ford F-150 Platinum

داریل مک دانیلز در زمینه رپ نقش موثری داشته است و پیکاپ Ford F-150 Platinum را در اختیار دارد. او عقیده دارد این پیکاپ بهترین وسیله نقلیه‌ای بوده است که او تاکنون آن را خریداری کرده است. شاید برایتان جالب باشد که داریل مک دانیلز از بچگی نیز همیشه آرزو داشت تا در بزرگسالی یک پیکاپ خریداری کند.

او باور دارد که محصولات فورد بهترین هستند و لذت سواری منحصر به فردی را به ارمغان می‌آورند. با اینکه داریل مک دانیلز که در آلمان زندگی می‌کند ولی همیشه خودروهای آمریکایی خریداری می‌کند و به گفته خودش، نمی‌داند که چرا نمی‌تواند به سراغ خریداری خودروهای آلمانی برود.

چنینگ متیو تیتوم: 1957 Chevrolet 3100

چنینگ متیو تیتوم یکی از بازیگران مشهور آمریکایی است که از ۱۶ سالگی اولین پیکاپ خود را از مادرش هدیه گرفت. این پیکاپ 1994 Chevy S-10 نام داشت و به عنوان هدیه نفیسی شناخته می‌شد. پس از گذشت چند سال، او به سراغ خریداری 1957 Chevrolet 3100 Task Force Series رفت.

مدتی نگذشت که این بازیگر مشهور آمریکایی تشکیل خانواده داد و پس از گذشت چند مدت تصمیم گرفت که پیکاپ جذاب سبزرنگ خود یعنی 1957 Chevrolet 3100 را به پدرش دهد.

تیم آلن: 1956 Ford F100

یکی دیگر از بازیگران مشهور آمریکایی تیم آلن نام دارد. او که در فیلم خوک‌های وحشی و سری فیلم‌های داستان اسباب بازی ۱، ۲، ۳ و ۴ نقش ایفا کرده است، طرفداران بسیاری دارد و بخاطر هنرش شناخته می‌شود.

او از رانندگی با پیکاپ خود یعنی 1956 Ford F100 خسته نمی‌شد و به مهندسان این خودرو اعلام کرده بود تا در زیر کاپوت آن از موتور 490ci Hemi استفاده کنند. بنابراین با یک پیکاپ سفارشی‌سازی شده بسیار قدرتمند طرف هستیم!

کید راک: 2017 GMC Sierra

یک رپر آمریکایی که یکی از پیکاپ‌های مشهور را در اختیار دارد، کید راک است. او در هنگام خریداری GMC Sierra 1500 از گزینه‌های سفارشی‌سازی زیادی استفاده کرد و آن را در رنگ سفید سفارش داد. موتور V-8 سوپرشارژ آن قادر است قدرتی برابر با 577 اسب بخار تولید کند.

چرخ‌های آفرود اندازه 20 اینچی و تایرهای سفارشی‌سازی شده اندازه 35 اینچی دارند و می‌توانند به راحتی در هر جاده و موقعیتی رانندگی کنند. بنابراین تعجبی ندارد که کید راک از رانندگی با آن حسابی لذت ببرد و به مناطق مختلفی برای تست سواری آن رفته باشد!

بن افلک: Dodge Ram 2500

بن افلک یکی دیگر از بازیگران و کارگردان آمریکایی در لیست ما است که در مجموعه خودروهای خود از پیکاپ‌ها استفاده بیشتری می‌کند. او دوبار جایزه اسکار را برنده شده است و عاشق استفاده از پیکاپ‌ها است.

یکی از پیکاپ‌های مشهورش Dodge Ram 2500 است که ظاهر زیبایی دارد و با تایرهای بزرگ و بدنه منحصر به فرد خود می‌تواند در هر شرایط جاده‌ای رانندگی کرده و لذت سواری را برای راننده به ارمغان بیاورد. ترکیب مشکی و نقره‌ای زیبایی ظاهری زیادی را فراهم کرده‌اند.

جیمز هتفیلد: 1956 Ford F100

جیمز هتفیلد، یکی از خوانندگان گروه متالیکا است. او نیز مانند دیگر سلبریتی‌های آمریکایی ترجیح می‌دهد که از پیکاپ کمپانی فورد استفاده کند و به خودروهای آمریکایی وفادار بماند. در این لیست او به عنوان موفق‌ترین سلبریتی آمریکایی شناخته می‌شود، چرا که تخمین زده شده است که دارایی خالص او بیش از یک میلیارد دلار است.

شاید برایتان جالب باشد که این خواننده آمریکایی بیشتر وقت‌ها با پیکاپ خود به تورهای مختلف می‌رود و برخلاف سایر افراد دوست دارد که بیشتر کارها را خودش انجام بدهد. موزه خودروی پترسن اعلام کرده که او مجموعه خودروهای نفیسی در اختیار دارد که در میان آنها پیکاپ فورد F-100 می‌درخشد.

این مطلب را نیز بخوانید: 10 پیکاپ برقی چینی خفن با احتمال ورود به ایران

بله درست متوجه شدید، جیمز هتفیلد پیکاپ فورد خود را مانند بیشتر خودروهایش به موزه خودروی پترسن اهدا کرده است. در نهایت شما به ما بگویید که کدام یک از سلبریتی‌های آمریکایی موجود در این لیست مورد علاقه شما هستند و پیکاپ جذاب‌تری را در اختیار داشته‌اند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها برای ما بنویسید.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje