Wp Header Logo 229.png

به گزارش پرشین خودرو، با توجه به اهمیت بسیار بالای کاهش مصرف سوخت و کاهش میزان انتشار آلاینده ها، توافق‎نامه کرمان موتور و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در راستای تحقق اصلاح الگوی مصرف حامل های انرژی و رفع ناترازی در بخش حمل و نقل کشور امضاء شده است.

توافق‎نامه همکاری مشترک معاونت علمی ریاست جمهور و شرکت کرمان موتور

روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جهور، در حاشیه امضای این توافق نامه گفت: باید بستر همکاری متقابل مابین شرکت های دانش بنیان و صنایع تولیدی فراهم شود که در همین مسیر نیازمند همکاری شرکت کرمان موتور و شرکت های دانش بنیان به منظور هم افزایی ظرفیت­ ها و توانمندی­ های طرفین هستیم.

توافق‎نامه همکاری مشترک معاونت علمی ریاست جمهور و شرکت کرمان موتور

وی افزود: هدف از اجرای این توافق نامه که به مدت چهار سال و در دو فاز اجرا خواهد شد، کسب دانش فنی، طراحی و تولید قوای محرکه کم مصرف برای خودروهای داخلی بنزینی و تحقق صرفه جویی مصرف سوخت بیش از 2 لیتر در 100 کیلومتر با تمرکز بر یکی از خودروهای تولید شده توسط کرمان موتور خواهد بود.

​  توافق‎نامه همکاری مشترک معاونت علمی ریاست جمهور و شرکت کرمان موتور [کلیک و کشیدن برای جابجایی] ​

در ادامه، دکتر دهقانی فیروزآبادی با همراهی سامان فیروزی مدیرعامل شرکت کرمان موتور از تجهیزات، آزمایشگاه ها و اقدامات معاونت توسعه محصول این شرکت خودروسازی بازدید کردند و معاون رئیس جمهور از نزدیک با اقدامات صورت گرفته در راستای تحقیق و توسعه محصولات جدید و ارتقا و بهبود کیفیت خودروهای در حال تولید کرمان موتور آشنا شد.

توافق‎نامه همکاری مشترک معاونت علمی ریاست جمهور و شرکت کرمان موتور

بازدید از خودروهای کی ام سی ایگل در دو نسخه بنزینی و برقی و همچنین کی ام سی T9 و کی ام سی X5 از دیگر برنامه های معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری و هیات همراه در این مراسم بود.

خاطرنشان می شود که در این نشست، توانایی های شرکت کرمان موتور و برنامه این شرکت خودروسازی برای ارتقاء به با ارزش ترین خودروسازی خصوصی خاورمیانه نیز اعلام شد.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje