Wp Header Logo 369.png
آمادگی امداد خودرو ایران برای ایام نوروز

صبح امروز نشست خبری با حضور خبرنگاران و مدیران ارشد شرکت امداد خودرو ایران برگزار شد. در این رویداد مدیرعامل امداد خودرو ایران اعلام کرد که در نوروز ۱۴۰۳، این شرکت با ظرفیت های به مراتب بیشتر از سال های گذشته آماده خدمت رسانی به مالکان خودروها است.

به گزارش آخرین خودرو، در حال حاضر امداد خودرو ایران پیشرفته ترین و مجهزترین ساختار امداد جاده ای و خدمات پس از فروش به مشتریان ایران خودرو را دارد. این شرکت امدادی کامل ترین ناوگان را در ایام نوروز ۱۴۰۳ در جاده های کشور مستقر خواهد کرد و از چند روز آینده، طرح نوروزی امداد جاده ای ایران خودرو با شرکت امداد خودرو ایران آغاز می شود.

مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران، با بیان این‌که بر اساس نظرسنجی های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، رضایت مشتری از خدمات امداد خودرو ایران بیش از ۸۵ درصد است، گفت: بزرگ‌ترین هدف ما براساس راهبرد کلان گروه صنعتی ایران خودرو، جلب رضایت مشتری و ارایه خدمات ایمن، استاندارد و ارزان به آن‌ها است.

سید عباس میرحسینی در نشست خبری با رسانه ها، از آغاز طرح امداد نوروزی از ۲۷ اسفندماه خبر داد و اظهار کرد: امداد خودروایران با تکیه بر پرسنل خوب و دانش فنی و بر اساس قطعات اصلی ایساکو و نرخ های استاندارد، تلاش کرده است تا رضایت نسبی مشتریان را جلب کند.

وی بر صدور پیش فاکتور به صورت الکترونیک برای امدادخواهان و ارایه خدمات پس از تایید آن توسط مشتری تاکید کرد و افزود: امداد خودروهای متفرقه که سراسری نبوده و بعضا موجب ایجاد مشکل برای مردم می‌شود، با نرخ‌های متفاوت و تعمیرات غیراستاندارد فعالیت کرده و در مواردی نیز با خودروهای متفرقه‌ فعالیت می‌کنند که خود نیاز به امداد دارد. این امدادگران با خدمات غیرتخصصی به خودروها و مشتریان آسیب وارد می کنند.

میرحسینی، با تاکید بر این‌که مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو از خدمات امداد خودرو ایران استفاده کنند، بیان کرد: این خدمات از طریق سر شماره ۰۹۶۴۴۰ یا کانال‌های ارتباطی نظیر سایت امداد خودرو ایران www.096440.com ، اپلیکیشن ایساکو و اپلیکیشن بسپر صورت می‌گیرد.

نوشته آمادگی امداد خودرو ایران برای ایام نوروز ۱۴۰۳ اولین بار در آخرین خودرو. پدیدار شد.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje