ادامه روند استانداردسازی نمایندگیهای لاماری
روند استاندارد سازی نمایندگیهای آرین پارس موتور ادامه دارد و اکنون آرتان موتور آریایی را باید سومین نمایندگی خدمات پس از فروش لاماری استانداردسازی شده لاماری نامید. بر اساس قوانین و ضوابط آرین پارس موتور تمامی نمایندگان لاماری در سطح کشور از زمان آغاز فعالیت خود ملزم به ارائه خدمات پس از فروش در کنار

روند استاندارد سازی نمایندگیهای آرین پارس موتور ادامه دارد و اکنون آرتان موتور آریایی را باید سومین نمایندگی خدمات پس از فروش لاماری استانداردسازی شده لاماری نامید.
بر اساس قوانین و ضوابط آرین پارس موتور تمامی نمایندگان لاماری در سطح کشور از زمان آغاز فعالیت خود ملزم به ارائه خدمات پس از فروش در کنار خدمات فروش به مشتریان این برند هستند و در حال حاضر براساس سیاستهای تعیین شده از سوی این شرکت تمامی نمایندگان لاماری در سطح کشور میبایست در فضایی استاندارد که از سوی شرکت مادر تعیین شده است خدمات خود را به خریداران محصولات لاماری ارایه دهند.
این استانداردسازی در راستای ارایه خدمات منحصر به فرد و در شان خریداران خودرو لاماری و شرکت آرین پارس موتور تعیین شده است تا خریداران در کنار تجربه خرید یک محصول منحصر به فرد و با کیفیت از خدمات پس از فروش با کیفیت بالا نیز بهرهمند باشند.
مراسم افتتاح نمایندگی استاندارد خدمات پس از فروش کد2102 با هدف ارائه خدمات با کیفیت و بهموقع با استاندارد یکسان در سطح کشور، با حضور جمعی از مدیران آرین پارس موتور و مدیران این نمایندگی در شهر تهران چند روز پیش انجام شد و هم اکنون این نمایندگی با رعایت استانداردهای جدید مشغول ارایه خدمت به دارندگان محصولات لاماری است.
این نمایندگی خدمات پس از فروش با مدیریت فرزام صولتی در فضایی به مساحت 1700 متر مربع در منطقه جاده مخصوص کرج، بلوار عاشری، بلوار تعاون واقع شده است.
source
کلاس یوس
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0