برند لوکانو در جستجوی مسیر جدید ارتباط با رسانه
امروز 23 اسفند ماه، تهران پخش زنده معرفی محصول جدید برند لوکانو با حضور مدیران ارشد این سازمان، اصحاب رسانه و چهره های شناخته شده صنعت خودرو ایران برگزار شد. در این رویداد 30 دقیقه ای، مدیران لوکانو به دنبال ایجاد شماتیک جامع و دقیقی از برند بودند. این رویداد شامل معرفی محصول جدید این

امروز 23 اسفند ماه، تهران پخش زنده معرفی محصول جدید برند لوکانو با حضور مدیران ارشد این سازمان، اصحاب رسانه و چهره های شناخته شده صنعت خودرو ایران برگزار شد.
در این رویداد 30 دقیقه ای، مدیران لوکانو به دنبال ایجاد شماتیک جامع و دقیقی از برند بودند. این رویداد شامل معرفی محصول جدید این برند با عنوان LUCANO7، امکانات آن و نیز پرسش و پاسخ تعاملی بین شرکتکنندگان بود.
در ابتدای این جلسه، آقای جک، معاون مدیرکل برند لوکانو، ضمن تأکید بر رویکرد بینالمللی این برند و تعهد آن به ارائه خدمات متمایز به مشتریان، بر تلاش این مجموعه برای توسعه جهانی و ورود به بازارهای شناخته شده بینالملل تأکید کرد.
در ادامه این رویداد، آقای جیمز، مدیر برند لوکانو، با تأکید بر تعهد این برند به کیفیت بالای تولید محصول، نوآوری و تجربه ممتاز رانندگی خارج از جاده را دو عنصر کلیدی لوکانو دانست. ژِنگ با تشریح گروه هدف این محصول، بر این نکته تأکید کرد که تولید محصول متمایز و ممتاز و شایسته مشتریان، هدف اصلی لوکانو است. جیمز، ارزشهای اصلی لوکانو یعنی بیباک بودن، ظرافت و آیندهنگری را برجسته کرد و شعار این برند، “از کلاسیک، فراتر از کلاسیک” را مظهر این موضوع دانست. شعار و شاخصههایی که در محصولات آتی این برند نیز موردتوجه قرار خواهد گرفت.
در ادامه این جلسه، آقای شرلوک ، مدیر محصول LUCANO7، از فلسفه طراحی این خودرو پردهبرداری کرد. وی تصریح کرد که “این خودرو با الهام از زیباییهای طبیعت، قدرت و فناوری را با هم ترکیب کرده و سادگی و تمایز را در هر جنبهای از تجربه رانندگی خارج از جاده به نمایش میگذارد”.
این رویداد فرصتی را فراهم آورد تا رسانههای ایرانی و افراد تأثیرگذاران صنعت خودرو، مستقیماً با تیم LUCANO تعامل داشته باشند و اطلاعات دقیقی در مورد آینده این برند به دست آورند.
برگزاری این رویداد نشاندهنده عزم لوکانو برای ورود موفق به بازار و ارتباط مؤثر این برند با رسانه است و طبعاً میتواند فرصت مناسبی باشد تا فعالان صنعت خودرو با نگاهی دقیقتر، استراتژی و راهبردهای این برند را شناسایی و هدفیابی کنند.
source
کلاس یوس
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0