Wp Header Logo 606.png


منتشر شده در 27 اسفند 1402 ساعت 10:41


هیوندای ST1

شرکت هیوندای از یک ون جدید رونمایی کرد. این ون که ST1 نام دارد، به یک پیشرانه تمام الکتریکی مجهز بوده و از طراحی بسیار مدرنی برخوردار است.

به گزارش آخرین خودرو، هیوندای عادت دارد محصولات جدید خود را در چند مرحله معرفی کند. در مرحله اول این شرکت معمولاً به انتشار تصاویر نمای بیرونی بسنده می کند و در مراحل بعدی نوبت به انتشار تصاویر کابین و مشخصات فنی می ‌رسد. ون SR1 فعلاً در مرحله اول قرار دارد و فقط تصاویر نمای بیرونی آن در اختیار رسانه ‌ها قرار گرفته است. این ون با اولویت استفاده در کسب و کارهای کوچک فعال در کره جنوبی توسعه پیدا کرده، اما به احتمال قوی در سایر بازارها نیز عرضه خواهد شد.

محصول جدید Hyundai که نام آن از عبارت Service Type 1 برگرفته شده در نسخه های مختلفی به فروش خواهد رسید. این نسخه ها عبارتند از مدل استاندارد، مدل مجهز به یخچال بزرگ و مدل صرفاً شاسی. طبق انتظار مدل شاسی قابل شخصی ‌سازی بوده و خریداران می ‌توانند بسته به نیاز خود اتاقی مناسب روی آن نصب کنند.

هیوندای ST1 برقی

برای اینکه ST1 کاملاً با نیازهای رانندگان و شرکت‌های فعال در حوزه حمل و تحویل کالا سازگاری کامل داشته باشد، هیوندای از نظرات و مشاوره های آنها استفاده کرده است. همانطور که از تصاویر مشخص است، ST1 از لحاظ طراحی بیرونی شباهت زیادی به مینی ون استاریا دارد. همچنین با دقت در المان ‌های موجود در نمای روبرو می‌ توان شباهت ‌هایی بین آن و نسل جدید کراس اوور کونا پیدا کرد. چراغ‌ های اصلی این ون باری روی سپر قرار دارند. همانند محصولات جدید هیوندای یک نوار LED باریک کل عرض دماغه را فرا گرفته است. این نوار نقش چراغ روشنایی در روز را ایفا می کند‌.

از نظر ابعاد هیوندای ST1 جثه بزرگتری نسبت به استاریا دارد. برای محافظت از بدنه، در قسمت ‌های مختلف از پوشش‌ های پلاستیکی استفاده شده؛ با توجه به ماهیت خودرو سپر همرنگ با بدنه نیست. مثل کراس اوور الکتریکی کونا، پورت شارژ این ون باری نیز در قسمت جلو قرار دارد.

هیوندای ST1 بدون اتاق

هیوندای می‌ گوید برای تسهیل بارگیری و یا خالی کردن اجسام و کالاها، ارتفاع ST1 و قسمت بار آن تا حد امکان پایین طراحی شده است. این شرکت برای بهبود برد حرکتی، به مباحث آیرودینامیک توجه ویژه‌ ای داشته و از قطعات مخصوص هدایت جریان هوا در قسمت‌ های مختلف از جمله سقف کمک گرفته است.

آنطور که هیوندای اعلام کرده، جزئیات کامل و قیمت ون باری ST1 تا پاییز امسال منتشر خواهد شد. این خودروی تجاری تا پایان سال ۲۰۲۴ در کره جنوبی به فروش خواهد رسید. هیوندای در نظر دارد پس از سرزمین مادری، ون جدید خود را در سایر بازارها نیز عرضه کند.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje