Wp Header Logo 618.png

در قسمت هفدهم فصل اول آخرین خودرو به سراغ ویدیوی تست و بررسی نسخه جدید فیدلیتی رفته ایم. فیدلیتی پرستیژ محصول جدید گروه بهمن است که از ابتدای سال ۱۴۰۳ به فروش خواهد رسید.

به گزارش آخرین خودرو، طی چند روزی که فیدلیتی پرستیژ در اختیار رسانه آخرین خودرو بود، ویدیوی تست این نسخه جدید تهیه شد. در این برنامه به موضوع کیفیت، عملکرد فنی، امکانات و وضعیت کلی این محصول جدید گروه بهمن پرداخته ایم. فیدلیتی پرستیژ با تیپ های ۱ و ۲ به بازار می آید. تیپ یک این کراس اوور مونتاژی ۵ نفره است و در تیپ دو چیدمان ۷ نفره دیده می شود.

مشخصات فنی نسخه جدید فیدلیتی

فیدلیتی پرستیژ به عنوان کراس اوور جدید گروه بهمن یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو شارژر TGDi را دارد. این پیشرانه ۱۹۷ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر هم توان را به چرخ های جلوی نسخه جدید فیدلیتی می رساند. فیدلیتی پرستیژ از نظر ابعاد و اندازه تفاوتی با فیدلیتی پرایم ندارد و در اصل از یک پلتفرم یکسان در این خودروها استفاده شده است. همچنین تعلیق بخش عقب فیدلیتی پرستیژ از نوع مولتی لینک است و در بخش جلو تعلیق مک فرسون وجود دارد.

امکانات رفاهی و ایمنی فیدلیتی پرستیژ

همان طور که در ویدیوی تست فیدلیتی جدید (فیدلیتی پرستیژ) به آن اشاره شد، این محصول گروه بهمن از نظر کیفیت و امکانات در جایگاه به مراتب بالاتری نسبت به فیدلیتی پرایم قرار دارد. در این خودرو امکاناتی مانند صندلی های برقی جلو، سردکن و گرمکن صندلی های جلو، تهویه اتوماتیک سه کاناله، حافظه صندلی راننده، نور پردازی متغییر کابین، کروز کنترل تطبیقی، رانندگی خودکار بین خطوط، رانندگی خودکار در ترافیک، سقف پانورامای برقی، درِ صندوق عقب برقی، جلو آمپر دیجیتال، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین ثبت وقایع، سنسور نور، سنسور باران، فناوری LED چراغ ها، نور بالای اتوماتیک، رادار تابلوخوان، رادار خط خوان، رادار نقطه کور، ترمز اضطراری اتوماتیک، شارژر بیسیم تلفن همراه، ترمز پارک برقی، اتوهلد، دنده پشت فرمان، پاکسازی هوای کابین، رینگ های آلومینیومی ۲۰ اینچی، شش کیسه هوا و… دیده می شود.

فیدلیتی پرستیژ تیپ ۱ و ۲ با قیمتی کمتر از ۱.۶ میلیارد تومان بزودی توسط شرکت بهمن موتور و گروه بهمن به بازار عرضه می شود.

نوشته ویدیوی تست فیدلیتی جدید گروه بهمن اولین بار در آخرین خودرو. پدیدار شد.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje