Wp Header Logo 661.png

خسرو خسروی‌فر، قائم‌مقام معاون خدمات پس از فروش گروه بهمن در حاشیه این رزمایش با تاکید بر این‌که موجب افتخار است که به‌عنوان تنها خودروساز خصوصی در این رزمایش حضور یافتیم، بیان کرد: «مشارکت فعال و سازنده‌ای با پلیس راهور داریم و ارتقای بخش امداد با هدف ارائه خدمات بهتر به مشتریان با استفاده از ظرفیت شبکه نمایندگی گروه بهمن در سراسر کشور را در دستور قرار داده‌ایم.»

وی با تاکید بر این‌که در آستانه نوروز و سال جدید، گروه بهمن برای عملیات ترافیک نوروزی تمهیدات ویژه‌ای را مد نظر قرار داده است، اظهار کرد: «در این طرح نوروزی که از ۲۴ اسفندماه تا ۱۴ فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد، با کمک ۸۵ عاملیت حاضر و اسکان حدود ۱۱۰ امدادگر در شهرهای مختلف و در مسیرهای مواصلاتی آماده خدمات‌رسانی بهتر به مشتریان گروه بهمن هستیم.»

گفتنی است؛ واحدهای امدادی خودروهای بهمن به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی هستند و مشتریان می‌توانند در صورت نیاز به خدمات‌امدادی از طریق شماره‌سراسری «۴۸۰۲۷-۰۲۱» داخلی «۱» برای ارتباط با کارشناسان مرکز پیام امداد استفاده کنند.

خدمات پس از فروش گروه بهمن در سال‌های اخیر با توسعه ناوگان امداد و نمایندگی‌ها و استفاده از تکنسین‌های کارآزموده و تجهیزات استاندارد توانسته است خدمات ویژه و به‌موقعی را جهت کسب رضایت مشتریان ارائه کند. «جلب خشنودی و رضایت مشتریان» جزو اهداف و شعارهای کلیدی گروه بهمن به شمار می‌رود.

source
کلاس یوس

viraje.ir

توسط viraje.ir