Wp Header Logo 699.png

به تازگی اولین سدان هیبریدی نیسان پلاک ملی را دریافت کرده است. در این گزارش به سراغ ویدیوی معرفی نیسان سیلفی آمیتیس خودرو رفته ایم.

به گزارش آخرین خودرو، نیسان سیلفی آمیتیس خودرو با سبک ظاهری فیس لیفت به بازار ایران آمده و نسخه جدید این سدان کلاس C به حساب می آید. در بخش طراحی جلو، عقب و کابین تغییراتی در سیلفی فیس لیفت رخ داده و باعث شده تا سبک ظاهری این محصول ژاپنی به روزتر شود.

در حال حاضر شرکت آمیتیس خودرو به عنوان یکی از نشان های تجاری گروه صنعتی ایران روور واردات و عرضه نیسان سیلفی جدید را آغاز کرده و برنامه دارد تا از ابتدای سال ۱۴۰۳، تحویل این محصول را انجام دهد. همچنین خدمات پس از فروش نیسان سیلفی توسط شرکت آنی سرویس به مشتریان ارائه می شود.

مشخصات فنی نیسان سیلفی جدید

نیسان سیلفی فیس لیفت به پیشرانه ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی و سه سیلندر مجهز است. این پیشرانه ۷۲ اسب بخار قدرت تولید می کند. اما این توان جهت ایجاد قدرت حرکتی در خودرو استفاده نمی شود و در اصل باتری های خودرو با پیشرانه بنزینی شارژ می گردد. سیلفی به یک موتور الکتریکی ۱۳۶ اسب بخار با گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر مجهز است و با این قوای محرکه می تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر را در کمتر از ۱۰ ثانیه ثبت کند. همچنین مصرف سوخت بهینه نیسان سیلفی کمتر از ۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است.

نیسان سیلفی یک محصول هیبریدی به حساب می آید و فناوری های جدید گروه رنو – نیسان در آن دیده می شود. هزینه نگهداری کم، شتاب خوب، مصرف سوخت پایین و عملکرد فنی مناسب از جمله نکات مثبت این نیسان هیبریدی است.

امکانات رفاهی و ایمنی نیسان هیبریدی سیلفی

نیسان سیلفی شرکت آمیتیس خودرو به امکانات قابل قبولی مجهز است. سانروف برقی، فناوری LED چراغ ها، ترمز پارک برقی، اتوهلد، فرمان کمکی برقی، صندلی برقی راننده، تهویه اتوماتیک دوکاناله، شارژر بیسیم تلفن همراه، تریم داخلی چرم، دوربین ثبت وقایع، بازیافت انرژی هوشمند، دوربین عقب، استارت دکمه ای، شش کیسه هوا و… از جمله امکانات نیسان سیلفی آمیتیس خودرو است.

گفته می شود که در آینده نسخه مکس (Max) نیسان سیلفی هم به بازار ایران خواهد آمد و در آن نمونه، امکانات رفاهی بیشتری مانند کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری و… به خودرو اضافه می شود.

نوشته ویدیوی معرفی سدان هیبریدی نیسان ؛ سیلفی آمیتیس خودرو اولین بار در آخرین خودرو. پدیدار شد.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje