به گزارش پرشین خودرو، اردلان حسینی، با بیان این مطلب در نخستین نشست شورای معاونان سایپایدک در سال جاری، اظهار داشت: نگاه و عملکرد ما در خدمات پس از فروش بر مبنای تحول و عملکرد جهادی است به طوری که در پایان سال شاهد بهترین نتایج سایپایدک در زمینه رشد رضایتمندی مشتریان خواهیم بود.
مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا، با تاکید بر اینکه با تمام قوا کار در سال جاری را آغاز خواهیم کرد، تصریح کرد: قطعا در طول سال فعالیت های ویژه ای برای تحول در خدمات پس از فروش انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه افزایش رضایتمندی مشتریان از مهمترین برنامه های سال جاری است که در این راستا، توجه به نیاز و خواسته های مشتریان تاثیر قابل توجهی در افزایش رضایتمندی آنان دارد، توجه به رشد رضایتمندی کارکنان را نیز امری مهم قلمداد کرد و گفت: طبیعتا مسیر رشد رضایت مشتریان از رضایتمندی کارکنان می گذرد که خوشبختانه مدیرعامل گروه سایپا نیز به این امر مهم، توجه ویژه ای دارد.
مدیرعامل سایپایدک با تاکید بر ضرورت تغییر در نوع نگاه به ارائه خدمات در مجموعه سایپایدک، اضافه کرد: باید تمام چالش های موجود را با درایت و خرد جمعی برطرف کنیم و بر همین اساس، تسریع در تامین قطعات باید در اولویت قرار گیرد. نمایندگی های سایپا نیز باید بهترین عملکرد را در مجموعه های خدمات پس از فروش داشته باشند و بر همین اساس ارتباط مستقیمی با نمایندگی ها در این دوره خواهیم داشت.
حسینی در پایان با بیان اینکه عملکرد مدیران باید جهادی و همراه با تلاش شبانه روزی باشد، خاطرنشان کرد: کار و تلاش، ضامن موفقیت در مجموعه سایپایدک است و همه باید توجه خود را به کار و برطرف کردن مشکلات معطوف کنند. با توجه به تلاش و پشتکار مدیرعامل گروه، سایپا قطعاً جهش رو به رشد خواهد داشت و متعاقب آن، سایپایدک هم از تمام توان خود استفاده خواهد کرد تا رضایت مشتریان افزایش یافته و رتبههای نخست خدمات پس از فروش کسب شود.
source
کلاس یوس