Wp Header Logo 3.png
اولین محموله هوندا سیتی

تصاویر ارسالی حاکی از آن است که اولین محموله هوندا سیتی به گمرکات کشور رسیده است و به زودی عرضه این خودرو آغاز خواهد شد.

چندی پیش بود که اعلام شد قرار است واردات سدان هوندا سیتی توسط شرکت آذریوردسال انجام شود و این خودرو به زودی به سامانه خودروهای وارداتی می آید. پیش از عید نیز اعلام شده بود که این شرکت مدل های ZR-V و CR-V را در سامانه جانبازان عرضه می کند. حالا نخستین محموله از هوندا سیتی برای عرضه در سامانه خودروهای وارداتی به گمرک رسیده است و این یعنی به زودی این خودروی وارداتی را در خیابان ها خواهیم دید. هوندا سیتی یک سدان ساب کامپکت اقتصادی از کمپانی ژاپنی هوندا است که به طور خاص برای بازارهای در حال توسعه طراحی شده است. سدانی با آمار فروش بالا که در نسل های مختلف توانسته تا محصولی استراتژیک برای هوندا باشد.

هوندا سیتی

مشخصات اولین سدان وارداتی هوندا

هوندا سیتی به پیشرانه ۱.۵ لیتر تنفس طبیعی مجهز است که پاشش مستقیم سوخت یا GDI را دارد و توان تولید ۱۲۱ اسب بخار قدرت و ۱۴۵ نیوتن متر گشتاور را ارائه می دهد. قدرت از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو منتقل می شود. نکته مهم در مورد این سدان شتاب آن است که سیتی در ۱۰.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد. این عدد نسبت به رقبای همرده بهتر است و همین مزیت رقابتی هوندا سیتی را رقم می زند.

مشخصات فنی هوندا سیتی

امکانات هوندا سیتی

با یک سدان اقتصادی طرف هستیم پس جای تعجب ندارد که طراحی ساده ای را در سیتی ببینیم. اما علیرغم این طراحی ساده، امکانات خوبی در این خودرو دیده می شود. در هوندا سیتی سامانه وارداتی ها امکانات ایمنی و رفاهی نظیر ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMSکروز کنترل، فرمان کمکی برقی، پدل شیفتر، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، دوربین دنده عقب، سیستم تهویه اتوماتیک، نمایشگر ۸ اینچی مالتی مدیا، اتصال اپل کارپلی و اندروید اتو، سنسور نور، چراغ های LED، رینگ های آلومینیومی و…. را می بینیم.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje