دیدگاه‌ها برای شبکه نمایندگی ها، وارث خدمات پس از فروش سایپا هستند / رضایت نمایندگی ها منجر به رضایت مشتریان خودروهای سایپا می شود بسته هستند

شبکه نمایندگی ها، وارث خدمات پس از فروش سایپا هستند / رضایت نمایندگی ها منجر به رضایت مشتریان خودروهای سایپا می شود

به گزارش پرشین خودرو، اردلان حسینی، با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به رویکرد مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا مبنی بر جهش تولید، قطعا ارائه خدمات در شبکه نمایندگی ها هم متحول خواهد شد و بارقه امید توسعه موثر شبکه نمایندگی ها را در پی خواهد داشت. این امر مهم، موجب ارتقاء کیفیت ارائه

کد خبر : 23333
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 آوریل 2024 - 16:59
شبکه نمایندگی ها، وارث خدمات پس از فروش سایپا هستند / رضایت نمایندگی ها منجر به رضایت مشتریان خودروهای سایپا می شود

به گزارش پرشین خودرو، اردلان حسینی، با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به رویکرد مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا مبنی بر جهش تولید، قطعا ارائه خدمات در شبکه نمایندگی ها هم متحول خواهد شد و بارقه امید توسعه موثر شبکه نمایندگی ها را در پی خواهد داشت. این امر مهم، موجب ارتقاء کیفیت ارائه خدمات در شبکه نمایندگی ها می‌شود.

وی که در نشست با اعضای هیأت مدیره کانون انجمن صنفی نمایندگی های سایپایدک سخن می گفت، افزود: شبکه نمایندگی های گسترده، مزیت رقابتی مناسبی برای سایپایدک به شمار می روند و با تکیه بر توانمندی های موجود در شبکه و تعامل و همفکری سازنده، شرایط بهتری برای ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت فراهم خواهیم کرد.

حسینی افزود: شبکه نمایندگی ها، وارث خدمات پس از فروش سایپا هستند و قطعا با کمک یکدیگر، مشکلات موجود را به حداقل خواهیم رساند و در کوتاه ترین زمان ممکن، بهترین ها را برای شبکه نمایندگی‌ها فراهم خواهیم کرد، چراکه معتقدیم رضایت نمایندگی ها قطعا رضایت مشتریان را هم در پی خواهد داشت. همه برای ارائه خدماتی خوب و با کیفیت تلاش می کنیم تا در نهایت، مشتری با رضایت خاطر نمایندگی را ترک کند.

مدیرعامل سایپایدک با اشاره به رویکرد مثبت مدیرعامل گروه سایپا به شبکه نمایندگی ها، گفت: سایپایدک هم از تمام توان استفاده خواهد کرد تا رضایت مشتریان افزایش یابد و رتبه‌های نخست خدمات پس ‌از فروش کسب شود. نمایندگی های سایپا نیز باید بهترین عملکرد را در بین مجموعه های خدمات پس از فروش داشته باشند و بر همین اساس ارتباط مستقیم، مستمر و هدفمند با نمایندگی ها برقرار خواهد شد تا بهترین راهکارها را برای حل مسائل پیدا کنیم.

حسینی در ادامه به برنامه توسعه سهم بازار سایپایدک از بازار قطعات یدکی اشاره و خاطرنشان کرد: شبکه نمایندگی ها به عنوان شرکای تجاری سایپایدک، نقش مهمی در تحقق این برنامه دارند که امیدواریم با اجرا و پایش مستمر و برنامه‌های درست و اصولی بتوانیم کارنامه مثبتی در این زمینه داشته باشیم.

source
کلاس یوس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.