در نخستین روز از سال جاری، مدیرعامل ایرانخودرو طی پیامی به مناسبت فرارسیدن سال۱۴۰۳، بر جهش تولید با حمایت مردم از تولید ملی تاکید کرد.
علیمردان عظیمی در پیام خود بیان کرد: «در سالی که گذشت، ایرانخودرو بهعنوان بزرگترین خودروساز کشور، در شرایط سخت تحریم، قیمتگذاری تکلیفی، زیان انباشته و… در راستای اهداف و برنامههای تولیدی، توسعهای و خدماتی خود، دستاوردهای بزرگی را رقم زد. افتتاح خطتولید نخستین کراساوور ملی یکی از دستاوردهای مهم توسعهای این شرکت بود، به علاوه این شرکت در طول سال در زمینه ارتقای محصولات، اعمال استانداردهای ۸۵گانه و ارتقای کیفیت در هشت محصول خود دستاوردهای قابل توجهی را کسب کرده است.»
حرکت به سمت استفاده از ظرفیت خودروهای برقی
عظیمی با بیان اینکه وزارت صمت در سال ۱۴۰۲، بیشاز هر زمان دیگری بر لزوم ورود خودروهای برقی به سیستم ناوگان حملونقل عمومی کشور تاکید کرد، افزود: «دلیل این امر کمبود سوخت بنزین در کشور و هزینه بالای واردات آن و همچنین کاهش آلودگی هوای کلانشهرهای کشور عنوان شد، از اینرو، خودروساز بزرگ کشور به سمت استفاده از ظرفیت خودروهای برقی حرکت کرد.»
وی ادامه داد: «در این راستا ایرانخودرو که تا پیش از این خودرو ریرا برقی را که محصولی کراساوور، بهروز و دارای استانداردهای جهانی است، معرفی کرده بود، در جهت تاکیدات وزیرصمت، به سمت واردات تاکسیهای برقی برای سرعت بخشیدن به تجهیز ناوگان حملونقل عمومی پیش رفت تا در کنار آمادهسازی ظرفیت تولید انبوه خودرو برقی ریرا، از ظرفیت تاکسیهای برقی وارداتی نیز بهره ببرد. همچنین در حوزه خودروهای تجاری به تولید محصولات جدید و متنوع ازجمله اتوبوس برقی اقدام و برای نوسازی ناوگان حملونقل عمومی با محصولات باکیفیت اعلام آمادگی کرده و افتتاح و بهرهبرداری از خط تولید انبوه اتوبوس برقی، معرفی ون واناپلاس به بازار و تحویل هزار دستگاه کامیونت آرناپلاس به وزارت کشور در سال ۱۴۰۲ ازسوی شرکت ایرانخودرودیزل در همین مسیر صورت گرفته است.»
التزام به جهش تولید با حمایت مردم از تولید ملی
مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو اظهار داشت: «در سال جدید که به فرموده مقام معظم رهبری؛ سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، خود را ملتزم به جهش تولید با حمایت مردم از تولید ملی و داخلی میدانیم که به فرموده ایشان، کلید اساسی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور، تولید داخلی و ملی است و اگر رشد تولید ملی به نحو مطلوب انجام شود، بسیاری از مسایل اقتصاد مانند تورم، اشتغال و ارزش پول ملی و مسایل اساسی اقتصاد به نحو خوبی به سمت حل شدن پیش خواهد رفت.»
وی افزود: «برهمین اساس در سال ۱۴۰۳ نیز گروه صنعتی ایرانخودرو، با تکیه بر تجارب گذشته و چشماندازهای پیشرو، ضمن حرکت در مسیر رشد و بالندگی، بهبود و همافزایی، برنامههای توسعهای در حوزههای منابع انسانی، تولید، کیفیت، توسعه، نوآوری و ارایه خدمات برتر به مشتریان را دنبال خواهد کرد.»
عظیمی با بیان اینکه افزایش شمارگان تولید و تلاش در جهت رشد کیفیت محصولات براساس فرمایشات مقاممعظم رهبری و ریاست محترم جمهوری نیز از دغدغههای اصلی گروه صنعتی ایرانخودرو در سال جدید به شمار میآید، ادامه داد: «جلب رضایت مشتریان و پاسخ مناسب به نیاز مردم شریف ایران، تنها در گرو اجرای صحیح پروژههای کیفی خواهد بود. در این راستا، به لطف و یاری خداوند تلاش میکنیم با هماندیشی، کار و توان بیشتر، بر آمار موفقیتهای گروه صنعتی ایرانخودرو در همه حوزههای فناوری، کیفیت، تولید، کاهش هزینهها، توسعه و نوآوری بیفزاییم. بر این اساس، با برنامهریزیهای دقیق، افزایش تولید، توسعه، ارتقای کیفیت، تنوع سبد محصولات و تولید انبوه خودرو جدید در دستور کار سال ۱۴۰۳ قرار دارد تا این شرکت همچنان در مسیر رشد و تعالی، سرآمد باشد.»
تاکید بر ارایه محصول و خدمات باکیفیت به مشتریان
مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو همچنین در روز پنجم فروردینماه جاری، در جریان بازدید از خطوط تولید و مراکز ارائه خدمات به مشتریان ازجمله معاونت بازاریابی و فروش و همچنین مجهزترین مرکز تماس امداد خودرویی کشور در شرکت امدادخودروایران، بر ارایه محصول و خدمات باکیفیت به مشتریان تاکید کرد.
وی در بازدیدی سرزده از خطوط تولید، از پروژههای در حال اجرا در سالنهای تولید خودرو و رنگ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت این پروژهها در ابتدای سال کاری ۱۴۰۳ قرار گرفت.
عظیمی در بازدیدی دیگر از مرکز تماس امدادخودروایران، در جریان آخرین جزئیات طرح خدمات و امدادنوروزی قرار گرفت و کل فرآیند امدادرسانی را مورد بررسی قرار داد.
وی در این بازدیدها ضمن قدردانی از کارکنانی که در ایام تعطیلات نوروزی نیز در حال فعالیت و ارائه خدمات صادقانه به مشتریان بودند، اظهار کرد: «ارائه بیمنت خدمات از سوی همکاران شرکت امدادخودرو ایران یکی از نقاط قوت برای کل گروه صنعتی است.»
مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو تاکید کرد: «ضرورت دارد ضمن حفظ کیفیت خدمات ارائهشده، سرعت بالای امدادرسانی همچنان در اولویت باشد و حصول همزمان به این دو هدف، رمز موفقیت خدمات امدادی و رضایت مشتریان تلقی میشود.»
وی با اشاره به آموزشهای ارائهشده به امدادگران، اظهار کرد: «دانش فنی امدادگران و تسلط آنها بر ظرایف فنی، افزایش سرعت عمل در عیبیابی و در نهایت رفع عیب را به همراه دارد. بنابراین ضروری است امدادگران با کسب دانش و افزایش میزان تسلط خود کوشا باشند.»
گفتنی است؛ در جریان بازدید عظیمی از مرکز تماس امدادخودروایران، وی در جریان روند کاهشی مدت زمان انتظار امدادرسانی قرار گرفت و بر استمرار این روند تاکید کرد.
source
کلاس یوس