Wp Header Logo 158.png


منتشر شده در 18 فروردین 1403 ساعت 11:30



عکاس
حسین دلاور

نیسان ترا مانیان خودرو

شرکت مانیان خودرو به عنوان یک خودروساز خصوصی جدید و زیر مجموعه تولیدی پرشیاخودرو برنامه دارد تا نیسان ترا را به صورت مونتاژی به بازار کشور عرضه کند. چند شب قبل این خودرو در خیابان های تهران دیده شد و خبرنگار آخرین خودرو تصاویری از آن تهیه کرد.

به گزارش آخرین خودرو، نیسان ترا مانیان خودرو با نشان اختصاصی این شرکت به بازار می آید. گفته می شود که در ماه های آینده، عرضه رسمی این شاسی بلند دو دیفرانسیل و آفرودی توسط پرشیاخودرو در مجموعه تولیدی مانیان خودرو آغاز خواهد شد. این محصول در برخی بازارها با نام اکسترا، پالادین و… هم عرضه می شود.

نمای پشت نیسان ترا

پیگیری های خبرنگار آخرین خودرو نشان می دهد که نیسان ترا مانیان خودرو با پیشرانه دو لیتری توربو شارژر TGDi به بازار ایران می آید. این خودرو پیشرانه ۴K31 میتسوبیشی (اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی) را دارد که ۲۲۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر تولید می کند. همچنین جعبه دنده این شاسی بلند دو دیفرانسیل از نوع ۸ سرعته اتوماتیک AT ساخت کمپانی ZF است که توان را به چرخ های جلو و عقب می رساند. نیسان ترا به قابلیت کمک سبک و سنگین مجهز است و برای همین می تواند عملکرد خوبی را در آفرود از خود نشان دهد. همچنین ویژگی هایی مانند قفل دیفرانسیل عقب، تانک یو ترن، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت به چرخ ها، قابلیت تثبیت دنده در حالت تیپ ترونیک و… از جمله ویژگی هایی است که در این محصول شاسی مستقل دیده می شود.

فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، استارت دکمه ای، سانروف برقی، تریم داخلی چرم، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، رینگ آلومینیومی، سنسور نور، صندلی برقی راننده، نمایشگر لمسی، تهویه الکتریکی، دوربین عقب، ترمز پارک برقی، تنظیم حالت رانندگی، تنظیم حالت جعبه دنده، شش کیسه هوا و… از جمله امکانات نیسان ترا مانیان خودرو است.
گفته می شود که قطعات منفصله این شاسی بلند دو دیفرانسیل به ایران رسیده است و بزودی تولید رسمی نیسان ترا توسط شرکت پرشیاخودرو در کارخانه مانیان خودرو آغاز می شود.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje