Wp Header Logo 195.png


منتشر شده در 19 فروردین 1403 ساعت 15:00



عکاس
علیرضا پاداش

هایما 7X

هایما ۷ ایکس MPV جدید بازار است که توسط ایران خودرو عرضه می شود در این مطلب قیمت هایما ۷X در بازار را بررسی می کنیم.

سگمنت MPV از جمله کلاس های خودرویی است که این روز ها در چین بسیار پر طرفدار شده است. از آنجایی که شرایط تحریمی را در ایران داریم، به غیر از خودروهای داخلی، تنها خودروهای چینی هستند که در تعداد نسبتا بالا در ایران به عرضه می رسند. همین باعث شده تا سبک و سلیقه بازار چینی ها به بازار ما هم القا شود و حالا کم کم شاهد ورود خودروهایی از کلاس MPV به بازار کشور هستیم. دو خودروی سوبا M4 و هایما ۷X خودروهایی چینی هستند که برای بازار ایران مونتاژ می شوند و رقیب هم به حساب می آیند. هایما ۷X بواسطه پشتوانه خدماتی ایران خودرو، خیلی زود موقعیت خود را در بازار به دست آورد. در جدول زیر قیمت هایما ۷X در بازار و کارخانه را می بینید.

قیمت بازار (۱۴۰۳/۰۱/۱۹) ۱,۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت کارخانه (۱۴۰۳/۰۱/۱۹) ۱,۴۸۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

قیمت روز تمامی خودروهای بازار

نمای رو به رو هایما 7X

مشخصات فنی هایما ۷X

زیر کاپوت هایما ۷X یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ با پاشش مستقیم سوخت (TGDI) قرار دارد کع خروجی های فنی ۱۹۲ اسب بخار و ۲۹۲ نیوتن متر را ثبت می کند. قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT به چرخ های جلو منتقل می شود با این مشخصات، مصرف ترکیبی ۶.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برای این MPV ثبت می شود و شتاب گیری هم در حدود ۹.۵ ثانیه با این خودرو رقم می خورد.

امکانات ایمنی و رفاهی

این خودرو در بحث امکانات رفاهی و ایمنی به شش کیسه هوا، درِ صندوق عقب برقی، تریم داخلی چرم مصنوعی، دسته دنده الکتریکی، فرمان کمکی برقی، سقف پانوراما، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین کابین، دوبین ثبت وقایع، رادار خط خوان، رادار نقطه کور، کروز کنترل تطبیقی، تهویه اتوماتیک سه کاناله، پاکسازی هوای کابین، ترمز اضطراری اتوماتیک، نور بالای اتوماتیک، تنظیم حالت رانندگی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، سامانه کنترل حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، اتوپارک، صندلی های برقی جلو، گرم کن و سردکن صندلی های جلو، سقف پانورامای برقی، سنسور نور، سنسور باران و… مجهز است.

کابین هایما 7X

ویدیو معرفی

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje