دیدگاه‌ها برای ۹۰ درصد مشتریان از طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا رضایت داشتند بسته هستند

۹۰ درصد مشتریان از طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا رضایت داشتند

به گزارش پرشین خودرو، طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا که با محوریت شرکت سایپایدک و امداد خودرو سایپا از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ برگزار شد، رضایت ۹۱.۲ درصدی مشتریان از خدمات امدادی و رضایت ۹۳.۵۶ درصدی مشتریان از خدمات خودرو در محل را در پی داشت. علاوه

کد خبر : 24863
تاریخ انتشار : جمعه 19 آوریل 2024 - 17:06
Wp Header Logo 531png

به گزارش پرشین خودرو، طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا که با محوریت شرکت سایپایدک و امداد خودرو سایپا از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ برگزار شد، رضایت ۹۱.۲ درصدی مشتریان از خدمات امدادی و رضایت ۹۳.۵۶ درصدی مشتریان از خدمات خودرو در محل را در پی داشت.

علاوه بر این پاسخگویی ۹۹.۷ درصدی به مشتریان درخواست کننده خدمات امدادی و خدمات خودرو در محل مشتری نیز از دیگر دستاوردهای مهم اجرای طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودرو سازی سایپا در سال جاری بوده است.

بر اساس این گزارش، با توجه به پیش بینی های انجام شده و دریافت نیاز نمایندگی ها در طرح امداد نوروزی سال جاری، ۹۰ درصد خودروهای پذیرش شده به موقع تامین قطعه و در همان روز ترخیص شده است.

یادآور می شود که در این طرح، ۴۵۴ نمایندگی و ۵۴۷ واحد خدمت رسان سیار و مستقر در ایام تعطیلات نوروزی به ارائه خدمات به مشتریان پرداختند.

source
کلاس یوس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.