Fotojet20638496649067390863

آئودی نسخه بروزرسانی شده از Q7 TFSI e کواترو و Q8 TFSI e کواترو را معرفی کرده است.

باتری 370 ولتی جدید، از شش ماژول با 17 سلول 70 آمپر، تشکیل شده است تا ظرفیت مجموعه باتری از 17.3 به 25.9 کیلووات ساعت افزایش یابد. به لطف باتری جدید، برد حرکتی برقی این دو خودرو از 43 به 85 کیلومتر (برمبنای WLTP) افزایش یافته است. این باتری در کنار پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر و موتور برقی داخل گیربکس 8 سرعته اتوماتیک، 389 اسب‌­بخار قدرت و 600 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار سامانه 55 TFSI e کواترو قرار می‌دهد. شتاب صفر تا صد این دو کراس‌اور هم 5.7 ثانیه اعلام شده است.

افرادی که طالب قدرت بیشتری باشند، می­‌توانند تریم 60 TFSI e کواترو از این دو مدل را سفارش دهند، که 483 اسب‌­بخار قدرت و 700 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار دارد. شتاب صفر تا صد این تریم، 5 ثانیه اعلام شده است.

2025 آئودی Q7 Q8 پلاگین هیبرید

صرف نظر از خروجی پیشرانه، حداکثر سرعت در حالت برقی و هیبرید به ترتیب به 135 و 240 کیلومتر برساعت محدود می­‌شود.

مجموعه باتری این خودروها با اتصال به جریان 7.4 کیلووات، در مدت سه ساعت و 45 دقیقه شارژ می­‌شود. مصرف سوخت متوسط هیبرید هم 1.4 لیتر در صد کیلومتر اعلام شده است.

آئودی با اعمال برنامه‌ریزی مجدد، مصرف باتری را به حداقل رسانده و برای نخستین بار، این دو کراس‌اور هیبرید را به کنترل پایداری الکترونیکی Eaws مجهز کرده است.

2025 آئودی Q7 Q8 پلاگین هیبرید

مدل بروزرسانی شده از آئودی Q7 و Q8 پلاگین-هیبرید ظرف چند روز آینده وارد بازار خواهد شد. در آلمان، قیمت پایه Q7 55 TFSI e و Q8 55 TFSI e کواترو به  ترتیب 85,500 و 92,900 یورو تعیین شده است. این رقم در تریم نیرومندتر 60 به 96 هزار و 103.200 یورو افزایش می­‌یابد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source
کلاس یوس

viraje.ir

توسط viraje.ir