به گزارش صنعت ماشین،

 نمایشگاه خودرو پکن و کنفرانس جهانی نمایندگان فروش چری از 25 آوریل آغاز شد و تا 30 آوریل ادامه خواهد داشت. طی این رویداد مهم، استراتژی توسعه، فناوری‌ها و محصولات جدید چری در سطح جهانی رونمایی خواهد شد. در مواجهه با چالش‌ها و مسائل زیست‌محیطی جدید در صنعت خودروسازی جهانی، چری با اتخاذ تدابیری مانند معماری قوای محرکه Qpower، مدل مدیریت 4P+2P و توسعه اکوسیستم خودرویی، از جمله شرکت های فعال و رقابت پذیر این حوزه به شمار می رود. 

چری آماده برای مقابله با چالش های نوظهور

صنعت خودروسازی جهانی با تحت تأثیر قرار گرفتن از تغییر چشم‌اندازهای سیاسی و اقتصادی در سرتاسر جهان، در حال عبور از دوره‌ای پر از چالش و تغییرات است. علاوه بر این، باید درنظر داشت که روند پیری جمعیت جهان قابل توجه است و با افزایش تعداد افراد مسن، نیازهای خاص آن ها در سفر نیز بیشتر می شود. با درنظر گرفتن شرایط اکثر افراد جهان، باید تدابیر متفاوتی درنظر گرفت و در عین درنظر گرفتن ایمنی برای تولید خودرو، باید همگام شدن آن با کاربران را نیز درنظر گرفت. از طرف دیگر، قشر جوان دنیا به سرعت در حال تبدیل شدن به مشتریان اصلی بازار خودرو هستند. این قشر ترجیحات کاملاً تضادی با ترجیحات خریداران قدیمی دارند. چرا که آن‌ها به سمت خودروهایی با طراحی منحصر به فرد فناوری پیشرفته میل می کنند. علاوه بر این، مصرف کنندگان جوان به طور فزاینده ای در مورد مسائل زیست محیطی، با استانداردهای بالاتر برای آلایندگی خودرو و مصرف انرژی دغدغه دارند. به طور کلی باید گفت که دنیای خودرو در زمان فعلی، باید انتظارات دو سبک متفاوت از مصرف کنندگان را برآورده کند. یکی که به ایمنی و سهولت استفاده اهمیت می دهد و دیگری که فردیت، نوآوری و پایداری را در اولویت قرار می دهد.

در مواجهه با چالش‌های نوظهور، شرکت‌های بزرگ خودروسازی فعالانه به دنبال راه‌حل‌های نوآورانه برای عبور از موانع جدید و استفاده از فرصت‌های جدید هستند. در مقابل این پس‌زمینه، چری تعامل خود را در بازارهای خارج از کشور عمیق‌تر کرده است و با موفقیت توسعه خود را با روندهای تحول‌آفرین صنعت خودروسازی جهانی هماهنگ کرده و مسیر متمایز به سمت بین‌المللی شدن را ایجاد کرده است. در نمایشگاه خودرو پکن و کنفرانس جهانی فروشندگان، چری آماده است تا موضوع «عصر جدید» را ارائه کند، که نشان‌دهنده قابلیت‌ها و موقعیت احیا شده‌اش در چشم‌انداز بین‌المللی خودرو است.

زندگی بهتر با کربن کمتر!
چری با پایبندی به مفاهیم «پایداری، نوآوری، خانواده و همراهی» و سرلوحه مهم استراتژیک «سبز و کم کربن»، مسیرهای فناوری توسعه پایدار و راه‌حل‌های کربن‌زدایی را برای کل زنجیره صنعت و کل چرخه عمر پیاده‌سازی کرده است. از طریق این استراتژی‌ها، برند QPower به مصرف انرژی کمتری دست یافته و چشم‌انداز آینده چری برای ساخت یک اکوسیستم سبز را به نمایش گذاشته است.

QPower نشان‌دهنده نقطه اوج 26 ساله چری در فناوری پیشرانه است که به یک معماری جامع تبدیل شده و طیف کاملی از انواع پیشرانه های بنزینی، پلاگین هیبرید و برقی را در بر می‌گیرد. این پلت فرم با مزایای انرژی «قوی و سریع»، «کارآمد و سبز» و «با انرژی بالا و هوشمند» مشخص می شود. توانایی های تکنولوژیکی آن نه تنها در صنعت خودروسازی چین پیشتاز است، بلکه دارای مزایای قابل توجهی در صنعت خودروسازی جهانی است. این پیشرفت نه تنها کارآمد بلکه سازگار با محیط زیست و از نظر فناوری پیشرفته است.

توسعه سیستم خدمات پس از فروش و تامین قطعه
چری به عنوان یک خودروساز پیشرو در بازار جهانی، در حوزه خدمات پس از فروش با اتخاذ یک سیستم ارزیابی پس از فروش یکپارچه در خارج از کشور و یک مدل ارزیابی، پشتیبانی کارآمد و باکیفیتی را برای مشتریان خود در سراسر جهان تضمین می کند. این شرکت با افزایش ذخیره قطعات یدکی مراکز بین‌المللی به 130 میلیون، سیستم تامین قطعات خود را تقویت کرده است و به این ترتیب گارانتی به موقع و خدمات مطمئن‌تری ارائه می‌کند.

علاوه بر این، چری به طور مداوم به ارتقاء سطح حرفه ای و خدمات کارکنان خود پایبند است و تضمین می کند که کاربران در طول چرخه عمر خودرو خود خدمات مناسبی را دریافت کنند. چری با محصولات خود در بیش از 80 کشور، دارای شبکه فروش و خدمات گسترده ای است. این شامل 10 پایگاه تولید بین‌المللی و بیش از 1500 مرکز فروش و خدمات است که تضمین می‌کند مهم نیست در کجای جهان هستید، چری به برتری در ارائه خدمات پس از فروش تعهد دارد.

تمام حقوق مادی و معنوی مطالب سایت نزد صنعت ماشین محفوظ میباشد و هرگونه کپی برداری از مطالب بر اساس قوانین انفورماتیک ایران پیگرد قانونی دارد. 

source
کلاس یوس

viraje.ir

توسط viraje.ir