Wp Header Logo.png


منتشر شده در 10 اردیبهشت 1403 ساعت 14:00


لینک اند کو زیرو تمام برقی

انتظارات زیادی پیرامون سدان لینک اند کو زیرو (Lynk & Co Zero) جیلی با نام کد E371 در ماه گذشته وجود داشته است. وقتی از فلین چن، معاون مدیر کل لینک اند کو، در مورد اولین حضور رسمی آن در نمایشگاه خودرو پکن سؤال شد، با پستی در Weibo پاسخ داد. ” لینک اند کو زیرو به طور گسترده در هوانگشان (Huangshan) آزمایش می شود. به ما، قهرمان عناوین متعدد WTCR، اعتماد کنید تا یک لینک اند کو زیرو تنظیم شده برای عملکرد بالا ارائه کنیم. ” هوانگشان (کوه های زرد) یک رشته کوه با شکوه واقع در استان آنهویی در چین است که از قله های زیادی تشکیل شده است که برخی از آن ها بیش از ۱۰۰۰ متر ارتفاع دارند.

فلین چن به جای استفاده از کد E371، نام لینک اند کو زیرو “Zero” را در پست های خود در Weibo تایید کرد تا همان طور که انتظار می رفت این خودرو نامگذاری شود. او همچنین تصاویر جاسوسی رسمی از خودروی جدید را با رنگ قرمز و مشکی منتشر کرد.

Lynk & Co Zero

بر اساس این عکس ها، این خودروی جدید از جدید ترین طراحی به سبک خانواده لینک اند کو در جلو با استفاده از چراغ های روز مجزای نمادین استفاده می کند. همچنین دارای دستگیره درب های مخفی و طراحی چراغ عقب پیوسته است. ظاهر کلی خودرو ما را به یاد Lotus Emeya می اندازد که جیلی مالک آن نیز است.

خودروی جدید Lynk & Co یک سدان برقی با کارایی بالا است که دارای اشتراکات با زیکر ۰۰۱ (Zeekr 001) در پلتفرم های SEA (معماری تجربه پایدار) و ۸۰۰ ولتی است. با توجه به این نکته، زیرو ممکن است پیشرانه ای را که در همتای خود در زیکر یافت می شود را در خود جای دهد. دارای دو موتور چهار چرخ محرک با قدرت ترکیبی ۵۸۰ کیلو وات و برد پیمایشی تا ۶۵۶ کیلومتر خواهد بود. در عین حال، یک مدل با عملکرد بالا نیز ممکن است در کار باشد. زیکر ۰۰۱ FR با چهار موتور ۱۲۴۷ اسب بخار قدرت دارد و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۰۷ ثانیه دارد. لینک اند کو زیرو پلاس ( Zero+ ) به طور بالقوه مشابه این خودرو است.

لینک اند کو زیرو پلاس

فلین چن همچنین رندر هایی از لینک اند کو زیرو جدید را در حساب Weibo خود به اشتراک گذاشت.

شایعات قبلی حاکی از آن است که طول خودروی جدید ۵ متر، با عرض ۲ متر و فاصله بین دو محور ۳ متر، مشابه ابعاد زیکر ۰۰۱ ، ۴۹۷۷/۱۹۹۹/۱۵۴۵ میلی متر و فاصله بین دو محور ۳۰۰۵ میلی متر خواهد بود.

لینک اند کو زیرو برقی

این سدان احتمالا از شاسی دیجیتال AI جیلی استفاده خواهد کرد که با فناوری اختصاصی ادغام شده است. این امر رانندگی خودکار، دستیار ایمنی هوشمند، و ویژگی های ابری را برای یک تجربه حرکتی فعال می کند. شایعه شده است که بالا ترین سطح تریم زیرو در آینده مجهز به موتور های چهارگانه با فرمان پذیری چهار چرخ است.

فلین چن تایید کرد که لینک اند کو زیرو در نیمه اول سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد. انتظار می رود ماه آینده در گوتنبرگ سوئد رونمایی شود. محدوده قیمت احتمالا بین ۲۷۶۰۰ تا ۴۱۴۰۰ دلار است.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje