Wp Header Logo 296.png


منتشر شده در 20 اردیبهشت 1403 ساعت 10:39



عکاس
علیرضا پاداش

اولین شرایط فروش KMC A5 ؛ کراس اوور جدید کرمان به بازار می آید

اولین شرایط فروش KMC A5 اعلام شد و بر این اساس فروش کراس اوور جدید کرمان موتور از شنبه آغاز می شود.

شرکت کرمان موتور برنامه دارد تا فروش کی ام سی A5 را در روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه آغاز نماید. قیمت مصوب این کراس اوور ۱ میلیارد و ۲۸۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و موعد تحویل آن پس از ۶۰ روز کاری خواهد بود. KMC A5 نخستین بار با این نشان در نمایشگاه خودروی مشهد در سال ۱۴۰۲ رونمایی شد و حالا به مرحله عرضه رسیده است. این خودرو در واقع نمونه ریبج شده از SWM G01F است که قبل تر به صورت محدود به بازار آمده بود اما حالا کرمانی ها برنامه دارند تا عرضه گسترده ای برای A5 رقم بزنند.

نام خودرو قیمت مصوب (تومان) موعد تحویل
کی ام سی A5 ۱,۲۸۶,۵۰۰,۰۰۰ ۶۰ روز کاری

مشخصات فنی کی ام سی A5

کی ام سی A5 دارای یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ است که این پیشرانه می تواند نهایت قدرت ۱۳۷ اسب بخار و گشتاور نهایی ۲۱۲ نیوتن متر را از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه به چرخ های جلو منتقل کند.

از جمله امکانات ایمنی و رفاهی KMC A5 می توان به؛ ۶ کیسه هوا (سرنشینان جلو، پرده ای و جانبی)، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل کشش، سنسور نور، سنسور باران، گرمکن و سرد کن صندلی های ردیف جلو، صندلی برقی راننده ، تنظیم حالت های مختلف رانندگی، رینگ آلومینیومی، سیستم پایش باد تایرها، سامانه شروع حرکت در سربالایی، رادار خط خوان، رادار نقطه کور، هشدار برخورد از جلو، ورود و خرج بدون کلید، استارت دکمه ای، سنسور پارک جلو و عقب، درب صندوق عقب برقی، شارژر بی سیم، سقف پانوراما، نمایشگر ۱۰ اینچی مالتی مدیا، دوربین ۳۶۰ درجه ،اتوهلد، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی و… اشاره کرد.

اولین شرایط فروش KMC A5 ؛ کراس اوور جدید کرمان به بازار می آید

ویدیو معرفی KMC A5

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje