Wp Header Logo 340.png


منتشر شده در 22 اردیبهشت 1403 ساعت 18:05



عکاس
علیرضا پاداش

شرایط فروش اقساطی KMC X5 - اردیبهشت 1403

شرکت کرمان موتور به تازگی شرایط فروش اقساطی KMC X5 اعلام کرده است. این شرایط فروش از دوشنبه ۲۴ اردیبهشت فعال خواهد شد.

کی ام سی X5 یکی از محصولات جدید کرمان موتور است که به عنوان جانشین جک S5 در سبد محصولات کرمان موتور قرار می گیرد. کراس اووری کامپکت که طراحی به روزتری دارد و می تواند در شرایط فعلی بازار خودرو فروش مناسبی را تجربه کند. در حال حاضر کرمان موتور این خودرو را با اقساط ۱۸ و ۲۴ ماهه به فروش می رساند. همچنین پیش پرداخت KMC X5 یک میلیارد تومان اعلام شده و قیمت مصوب آن یک میلیارد و ۳۸۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. موعد تحویل KMC X5 در شرایط فروش اقساطی اردیبهشت ۱۴۰۳ نود روز کاری اعلام شده است. مشتریان می توانند از تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند. در حال حاضر فرایند خرید محصولات کرمان موتور از طریق نمایندگی های این شرکت قابل پیگیری است.

رنگ های قابل سفارش در شرایط فروش اقساطی KMC X5 ویژه اردیبهشت ۱۴۰۳ سفید، مشکی، خاکسری، قرمز، آبی و قهوه ای متالیک است. لازم به ذکر است که در این شرایط فروش سند خودروها تا پایان دوره اقساط در رهن شرکت باقی خواهند ماند.

از ابتدای سال جاری تاکنون شرکت کرمان موتور شرایط فروش محصولاتی مانند KMC T9، جک J4، بک X3 پرو، KMC J7، KMC A5 و KMC X5 را اعلام کرده و توانسته تا آمار فروش بالایی را در ابتدای سال ۱۴۰۳ ثبت کند. با توجه به آمار تولید و ثبت تقاضای خرید می توان پیش بینی کرد که کی ام سی ایکس ۵ یکی از پرفروش ترین محصولات کرمان موتور در سال جاری خواهد بود و می تواند نظر بسیاری مشتریان این شرکت را به سمت خود بکشاند.

جزئیات شرایط فروش اقساطی KMC X5 ویژه اردیبهشت ۱۴۰۳

شرایط فروش اقساطی KMC X5 - اردیبهشت 1403

ویدیوی معرفی KMC X5 کرمان موتور

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje