Wp Header Logo 344.png


منتشر شده در 22 اردیبهشت 1403 ساعت 15:30


نمایندگی رسمی وینکا

در ابتدا مجموعه ی وینکا تولیدکننده تخصصی مالتی مدیا خودرو در سال های اخیر و همچنین تولیدکننده محصولات صوتی تصویری می باشد . مجموعه وینکا در ایران طرفداران بسیار زیادی داشته و مجموعه ی مانیتوران تنها مجموعه ای می باشد که دارای سرتیفیکیت رسمی مجموعه وینکا می باشد. مجموعه مانیتوران فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۹۵ در بستر اینترنتی و پیش از آن به صورت فیزیکی در اختیار مشتریان فعالیت خود را آغاز نموده است .

مانیتوران عرضه کننده تخصصی محصولات وینکا

فروشگاه مانیتوران  بزرگترین و معتبر ترین مرکز تخصصی مالتی مدیای خودرو در ایران ، و نمایندگی اصلی وینکا در ایران می باشد.

این فروشگاه در تهران تهرانسر واقع شده که آدرس دقیق آن در تمام مسیریاب های ایرانی و خارجی ثبت شده است.

این برند تجاری که در عرضه محصولات تصویری خودرو همواره پیشتاز بوده اولین عرضه کننده مانیتور کوئیک و ساینا در ایران است.

مانیتوران علاوه بر فروش مالتی مدیای خودرو تولید کلید کنترل فرمان کوئیک اس و ساینا اس را آغاز نمود تا با حمایت از تولید داخل این توانمندی درون کشور شکوفا شود.

مانیتوران اولین تولید کننده بک لایت و کلیدکنترل فرمان

همچنین این مرکز تخصصی اولین تولید کننده کیت بک لایت کوئیک و ساینا اتومات بوده تا رانندگان از تاریکی کلید کنترل فرمان کوییک و ساینا

 خود رها شوند.

همچنین با تولید خودروی سایپا اطلس کلید فرمان این خودرو نیز بدون بک لایت ارائه شده که مانیتوران این محصول را هم به تولید انبوه رسانده است.

در این میان مانیتوران با زیر مجموعه ای با نام مای وینکا نمایندگی رسمی برند وینکا در ایران شد.

برند وینکا معتبر ترین تولید کننده مانیتور خودرو در آسیا بوده و کیفیت محصولات این برند همواره ورد زبان ها بوده است.

اینک همکاری وینکا و مانیتوران اتفاق بزرگ و مهمی در صنعت مالتی مدیای خودرو در ایران بوده و باید منتظر خبر های خوب و محصولاتی با قیمت های مناسب باشیم.

نمایندگی های تقلبی

با توجه به اینکه برخی افراد سودجو از نام وینکا سواستفاده میکنند و محصولات تقلبی ارائه میدهند این شرکت به نمایندگی های اصلی و معتبر خود گواهینامه وینکا اعطا میکند.

مانیتوران اولین فروشگاهی بوده که این گواهینامه را از شرکت وینکا اخذ نمود تا مشتریان با خیال راحت از نمایندگی اصلی وینکا خرید کنند.

اعطای این گواهینامه بمنزله تایید این فروشگاه در خصوص فروش محصولات اصلی وینکا میباشد. تمامی محصولات ارائه شده در مجموعه مانیتوران از کیفیت فوق العاده بالا برخوردار بوده است و شما می توانید تمامی اجناس را به قیمت کف و با ضمانت اصالت کالا و گارانتی یک ساله تحویل بگیرید.

شما میتوانید به صورت اینترنتی و به صورت حضوری از مجموعه مانیتوران خرید خود را با گارانتی انجام دهید . برای نصب مانیتورها نیز شما می توانید به راحتی با نصاب مانیتوران یا هر نصابی که مد نظر دارید مشورت نمایید و کارشناسان ما راهنمایی کامل را به شما ارائه می دهند.

محصولات وینکا دارای یکسال گارانتی بوده که شامل محصولاتی همچون مانیتور LT855,QG855,H855,RL855,TS855 و همینطور برند FLY که زیر مجموعه این شرکت بوده همچون وینگر، راک باکس و رویال.

نمایندگی رسمی وینکا

علاوه بر این وینکا محصولات دیگری مثل دوربین عقب، دوربین ثبت وقایع و محصولات صوتی مثل میدرنج و ساب و… را تولید و عرضه میکند.

یکی از مزیت های فروشگاه مانیتوران وبسایت این فروشگاه بوده که امکان ثبت سفارش در کل کشور وجود دارد و همواره سفارشات بصورت آنی به مشتریان ارسال میشود. همچنین برای خرید مانیتور کوییک و ساینا  و محصولات تخصصی این دو مدل به وبسایت مانیتوران می توانید مراجعه نمایید.

وبسایت مانیتوران جز اولین فروشگاه های آنلاین بوده که محصولات صوتی و تصویری خودرو را عرضه مینماید.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje