Wp Header Logo 368.png


منتشر شده در 22 اردیبهشت 1403 ساعت 22:13



عکاس
علیرضا پاداش

تیپ جدید لاماری تحویل داده شد + قیمت

شرکت آرین پارس موتور که چندی پیش لاماری ایما هیبرید ( HEV ) را در سامانه وارداتی ها عرضه کرده بود، این محصول جدید را طی مراسمی به مشتریان خود تحویل داد.

به گزارش آخرین خودرو، تیپ جدید لاماری ایما به پیشرانه هیبرید مجهز است و امکانات رفاهی و ایمنی بیشتری را در اختیار مشتریان می گذارد. حال این خودرو به دست مشتریان سامانه وارداتی ها رسیده است و برخی این کراس اوور وارداتی را در فضای مجازی با قیمت ۲.۸ تا ۳.۱ میلیارد تومان برای فروش آگهی کرده است.

بعد از ظهر امروز شرکت آرین پارس موتور اولین سری لاماری ایما HEV پلاک ملی را طی مراسمی به مشتریان خود تحویل داد. به گفته مدیران ارشد این شرکت، لاماری هیبرید بدون تاخیر به دست خریداران رسیده و این شرکت برنامه دارد تا سری بعدی این کراس اوور جدید را به همین شکل و بدون تاخیر در اختیار مشتریان بگذارد. همچنین آرین پارس موتور می خواهد تا طی هفته های آتی، فروش مجدد این کراس اوور هیبریدی را برگزار کند.

در بحث خدمات پس از فروش تیپ جدید لاماری ایما، مدیران ارشد آرین پارس موتور اعلام کردند که ایما HEV گارانتی ۳ سال یا ۶۰ هزار کیلومتر را دارد و باتری آن با مدت زمان بیشتر و تا ۱۶۰ هزار کیلومتر گارانتی می شود. از سویی مشتریانی که پکیج خدمات ویژه لاماری ایما هیبرید را انتخاب کرده اند، دو سال یا ۲۰ هزار کیلومتر سرویس های دوره ای رایگان را دریافت خواهند کرد. همچنین تمامی نمایندگی های خدمات پس از فروش آرین پارس موتور، از همین امروز آمادگی ارائه خدمات به لاماری ایما هیبرید را دارند و مشتریان می توانند بدون نگرانی در بحث تامین قطعات و خدمات، از این محصول جدید استفاده کنند.

ویدیوی تست و بررسی لاماری ایما جدید (HEV) در آخرین خودرو

لاماری ایما هیبرید آرین پارس موتور که به تازگی به صورت رسمی معرفی شده است، به یک پیشرانه ۱.۵ لیتر توربو مجهز است که در کنار یک پیشرانه برقی، قوای محرکه این خودرو را تشکیل می دهند. پیشرانه بنزینی لاماری ایما HEV توان ۱۶۸ اسب بخار را با گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر تولید می کند. پیشرانه بنزینی هم توان تولید نهایت قدرت ۱۷۴ اسب بخار قدرت و نهایت گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده DHT مخصوص خودروهای هیبرید به چرخ های جلو منتقل می شود و با به کارگیری سیستم هیبرید در این خودرو، مصرف سوخت ترکیبی ۴.۷ تا ۵.۳ لیتر کاهش یافته است. ظرفیت باتری های این خودروی هایبریدی نزدیک به دو کیلووات ساعت است.

در لاماری ایما هیبرید آرین پارس موتور امکاناتی نظیر سردکن صندلی راننده، ماساژور و حافظه صندلی راننده، گرم کن صندلی های جلو، ترمز پارک برقی، فرمان کمکی برقی، اتوهلد، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، در صندوق عقب برقی، سقف پانوراما، صندلی های برقی جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، تنظیم حالت رانندگی، کروز کنترل، دوربین ثبت وقایع، تهویه اتوماتیک، سامانه پاکسازی هوای کابین، نور پردازی روی داشبورد، استارت دکمه ای، سنسور نور، سنسور باران، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، رادار خط خوان، رادار نقطه کور و اخطار برخورد از جلو مجهز است.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje