Wp Header Logo 383.png


منتشر شده در 23 اردیبهشت 1403 ساعت 20:38

شرایط فروش شاسی بلند جدید هیوندای در ایران

شرکت تجارت و پشتیبانی کرمان موتور (KTL) برای اولین بار شرایط فروش شاسی بلند جدید هیوندای در ایران را اعلام کرد.

به گزارش آخرین خودرو، شاسی بلند جدید هیوندای یک کراس اوور به حساب می آید و کمپانی هیوندای در برخی بازارها این محصول را یک شاسی بلند شهری معرفی می کند. نسل دوم هیوندای کونا که به تازگی در بازار جهانی عرضه شده است، حال توسط شرکت KTL به ایران آمده و قرار است که در هفته های آتی تحویل این خودرو به خریداران انجام شود. در حال حاضر محموله هیوندای کونا نسل جدید به ایران رسیده و قیمت مصوب این کراس اوور کره ای در مبادی ورودی کشور، دو میلیارد و ۴۹ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان اعلام شده است. با این حساب می توان گفت که هیوندای کونا نسل جدید با قیمتی نزدیک به دو میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان به دست مشتریان ایرانی می رسد.

با توجه به برنامه عرضه خودروهای وارداتی، دارندگان اولویت در این سامانه می توانند از دوشنبه مورخ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ تا چهارشنبه مورخ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به ثبت درخواست خرید این شاسی اقدام کنند.

نام خودرو عرضه کننده قیمت مصوب در مبادی ورودی (تومان) قیمت حدودی با احتساب هزینه شماره گذاری، مالیات و… (تومان)
هیوندای کونا KTL ۲.۰۴۹.۶۶۰.۰۰۰ ۲.۵۵۰.۰۰۰.۰۰۰

ویدیوی معرفی هیوندای کونا ؛ شاسی بلند جدید هیوندای

هیوندای کونا ( Hyundai Kona ) نسل دوم با مدل ۲۰۲۴ به بازار ایران آمده است. این خودرو به پیشرانه دو لیتری تنفس طبیعی مجهز است. پیشرانه این خودرو در بازار ایران از سری موتورهای اسمارت استریم بوده که سطح جدیدی از آلیاژهای سبک در آن استفاده شده است. این پیشرانه در کنار کاهش استهلاک، مصرف سوخت این دسته از موتورهای هیوندای هم کاهش پیدا کرده است. هیوندای کونا توان ۱۴۷ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۷۹ نیوتن متر دارد. جعبه دنده IVT این قدرت را به چرخ های جلوی این کراس اوور مدرن کره ای می رساند. گیربکس IVT همان نسل جدید گیربکس های CVT است که توسط هیوندای – کیا تولید می شود و در حالت تعویض دنده مصنوعی، عملکرد خوبی را دارد.

سیستم تعلیق جلوی کونا از نوع مک فرسون است و در بخش عقب این خودرو تعلیق نیمه مستقل دیده می شود. هیوندای کونا ۲۰۲۴ می تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را حدود ۱۰ ثانیه ثبت می کند. همچنین در حالت بهینه مصرف سوخت کمتر از ۷ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را دارد.

هیوندای کونا ۲۰۲۴ در بازار ایران با امکانات میان رده عرضه می شود. همان طور که در ویدیوی معرفی هیوندای کونا اعلام شد، با این حال می تواند در کنار برخی کاستی ها، ویژگی های خوبی را در این خودرو دید. کونا ۲۰۲۴ به شش کیسه هوا، استارت دکمه ای، قابلیت روشن شدن خودرو از روی ریموت، نمایشگر لمسی، اتصال مستقیم تلفن همراه به خودرو، شارژر بیسیم تلفن همراه، صندلی برقی راننده، فرمان کمکی برقی، اتوهلد، ترمز پارک برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل حرکت در سربالایی، تنظیم حالت رانندگی، دوربین عقب، سنسور پارک جلو و عقب، فناوری LED چراغ ها، سنسور نور، تهویه اتوماتیک دو کاناله، تریم داخلی پارچه ای، رینگ آلومینیومی، کروز کنترل، کلاستر دیجیتال و… مجهز است.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje