Wp Header Logo 380.png


منتشر شده در 23 اردیبهشت 1403 ساعت 16:46


مشخصات رسمی سهند دوگانه سوز اعلام شد

با به روزرسانی کاتالوگ رسمی پارس خودرو، مشخصات رسمی سهند دوگانه سوز اعلام گردید و این خودرو به زودی به بازار می آید.

سایپا سهند پارس خودرو جدیدترین محصول گروه خودروسازی سایپا است که در واقع فیس لیفتی از ساینا به حساب می آید. خودرویی که خط طراحی اطلس را در چهره دارد و دقیقا همانند اطلس اساس فنی قدیمی را در باطن این خودرو می بینیم. سهند قرار است در دو نسخه دنده ای و اتوماتیک به عرضه برسد و ابتدا نسخه های دنده ای و استاندارد (سهند S) به بازار می آید. حالا با اضافه شدن اطلاعات جدید به کاتالوگ این محصول، مشخصات رسمی سهند دوگانه سوز هم اعلام شده است. در ادامه به معرفی این نسخه ها می پردازیم.

مشخصات فنی سهند دوگانه سوز

زیر کاپوت سهند دوگانه سوز همان پیشرانه M15GSI را داریم که در اطلس و کوییک GX هم دیده می شود. اما این پیشرانه با انطباق استاندارد های CNG توان تولید نهایت قدرت ۷۷ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۱۶ نیوتن متر را دارد. قدرت در این نسخه هم دقیقا مثل نمونه های عادی به وسیله جعبه دنده دستی ۵ سرعته به چرخ های جلو می رسد. سهند دوگانه سوز دقیقا مثل نمونه های معمولی در دو نسخه S و G به بازار می آید که البته این دو نسخه تفاوت فنی خاصی ندارند و تفاوت این دو در بحث امکانات و آپشن ها نمایان می شود.

مشخصات رسمی سهند دوگانه سوز اعلام شد

کابین و امکانات سهند دوگانه سوز

انتظار می رود در کابین تفاوتی را با نسخه معمولی سهند نداشته باشیم و همه چیز مثل همان سهند بنزینی باشد. در سهند دوگانه سوز تیپ S امکاناتی نظیر سیستم پایش باد تایرها (TPMS)، رینگ ۱۴ اینچی فولادی، سیستم تهویه دستی، درگاه USB، روکش پارچه ای صندلی، کیسه هوای راننده و سرنشین، تریم داخلی دو رنگ، تنظیم برقی آینه های جانبی، سنسور دنده عقب، سنسنور نور، چراغ روشنایی روز و سیستم کنترل پایداری دیده می شود و در نسخه G امکاناتی نظیر آنتن کوسه ای، دوربین دنده عقب، صفحه نمایش ۷ اینچی مالتی مدیا، سانروف، آینه ها تاشو برقی، روکش صندلی چرم و پارچه، رینگ آلومینیومی ۱۴ اینچی و کنترلر مالتی مدیا روی فرمان اضافه می شود.

مشخصات رسمی سهند دوگانه سوز اعلام شد

کاتالوگ سهند پارس خودرو

مشخصات رسمی سهند دوگانه سوز اعلام شد

ویدیو معرفی

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje