Wp Header Logo 377.png


منتشر شده در 23 اردیبهشت 1403 ساعت 19:26


هوندا سیتی در سامانه ؛ تازه وارد ژاپنی به عرضه رسید

با به روزرسانی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، هوندا سیتی در سامانه موجود شد و متقاضیان می توانند این خودرو را انتخاب کنند.

اوایل فروردین ماه بود که اعلام کردیم شرکت آذریوردسال قرار است هوندا سیتی را در سامانه عرضه خودروهای وارداتی موجود کند. قبل تر هم اعلام شده بود که این شرکت دو مدل ZR-V و CR-V را از هوندا به سامانه عرضه خودرو جانبازان آورده است. حالا با به روزرسانی جدید برای سامانه خودروهای وارداتی، سدان کاپکت هوندا سیتی به جمع خودروهای وارداتی اضافه شده است. سدانی پر فروش در بازارهای در حال توسعه که به نظر می رسد در بازار ایران هم از آن استقبال خوبی شود.

هوندا سیتی در سامانه ؛ تازه وارد ژاپنی به عرضه رسید

مشخصات فنی ؛ اقتصادی اما راضی کننده

سدان ساب کامپکت سیتی به پیشرانه ۱.۵ لیتر تنفس طبیعی مجهز است که فناوری پاشش مستقیم سوخت (GDI) را دارد. این پیشرانه توان تولید نهایت قدرت ۱۲۱ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۴۵ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو می رسد و با این اعداد و ارقام، شتاب صفر تا صد این سدان اقتصادی ۱۰.۵ ثانیه است که در مقابل رقبای همرده شتاب بهتری دارد. همچنین مصرف سوخت ترکیبی هوندا سیتی ۶.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که عددی راضی کننده به نظر می رسد.

هوندا سیتی در سامانه ؛ تازه وارد ژاپنی به عرضه رسید

اگرچه سدان سیتی یک محصول اقتصضادی است اما در بحث امکانات آپشن های خوبی دارد. در این سدان ساب کامپکت ژاپنی امکاناتی نظیر سیستم کنترل پایداری و کشش، ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، کنترل حرکت در سربالایی، سیستم TPMS، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، پدل شیفتر، استارت دکمه ای و سیستم ورود بدون کلید، دوربین دنده عقب، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی ۸ اینچی اطلاعات سرگرمی، اپل کارپلی و اندروید اتو، سنسور نورLED دیده می شود.

شرایط عرضه هوندا سیتی در سامانه

سیتی از جمله خودروهای جدید وارداتی است که قیمت فروش علی الحساب در مبادی ورودی را دارد و قیمت علی‌الحساب اعلام شده، قیمت در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت‌های قطعی و مصوب اضافه خواهد شد. قیمت قیمت فروش علی الحساب در مبادی ورودی ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است و مشتریان می توانند این خودروی ژاپنی را به عنوان اولویت خرید خود انتخاب کنند.

نام خودرو شرکت واردکننده قیمت فروش علی الحساب در مبادی ورودی (تومان)
هوندا سیتی آذریوردسال ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje