سئو سایت
حرفه ای در بازاریابی دیجیتال در چند سال آینده بسیار پرسود و تقاضای زیادی دارد
getty اگر در بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی تخصص دارید، طبق گزارش Coursera Job Skills در سال 2024، ارزش مهارت های شما تا سال 2030 به 1.5 تریلیون دلار خواهد رسید. در واقع، تحقیقات اداره آمار کار ایالات متحده نشان می دهد که مشاغل بازاریابی سالانه 6٪ تقاضای افزایش می یابد که سریعتر از میانگین رشد شغلی است.
بازاریابی دیجیتال به سرعت موفقیت کمپین های بازاریابی و تبلیغاتی را تسریع کرده است. با میلیاردها کاربر رسانه های اجتماعی و میلیاردها کاربر از وب برای جستجوی موضوعات، پاسخ به سؤالات، انجام خرید و بارگذاری بیشتر فعالیت های روزمره، بازاریابی دیجیتال پر از پتانسیل است و مطمئناً یک مهارت مورد تقاضا است که ارزش سرمایه گذاری را دارد.
سرمایه گذاری در توسعه این مهارت، خواه هزینه مالی یا زمانی باشد، مطمئناً ارزش آن را دارد. با داشتن حرفه ای در بازاریابی دیجیتال، مانند یک مدیر بازاریابی دیجیتال، می توانید انتظار داشته باشید که درآمدی بالغ بر 124000 دلار داشته باشید. و البته، هرچه بیشتر یاد بگیرید و خودتان را به طور حرفه ای توسعه دهید، و هر چه نقش شما در سطح ارشدتر باشد، پتانسیل درآمد خود را افزایش می دهید.
در اینجا پنج دوره رایگان دیجیتال مارکتینگ وجود دارد که باید به طور جدی شروع به آن کنید تا بتوانید یک حرفه بازاریابی دیجیتال موفق در سال 2024 راه اندازی کنید:
1. Learning LinkedIn Learning لینکدین یک مسیر یادگیری به نام “Master Digital Marketing” دارد که شامل دوره هایی است که توسط کارشناسان صنعت انتخاب شده توسط LinkedIn آموزش داده شده و هدایت می شوند. محتوای دوره در مسیر یادگیری از تسلط بر SEO گرفته تا بازاریابی در لینکدین و دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند TikTok و حتی یادگیری بازاریابی با AR (واقعیت افزوده) را شامل می شود.
بیشتر از حساب های پس انداز با بازده بالا از Forbes Advisorbest از 2024bykevin paynecontributorbest 5 ٪ حساب پس انداز سود 2024ByCassidy HortonContributoralToralThorge شاید 100 ٪ رایگان در هر حس از کلمه ، دوره های یادگیری لینکدین با یک آزمایش 30 روزه رایگان از اشتراک Linkdrice Premium رایگان است. در غیر این صورت، با اشتراک Premium می توانید بدون هیچ هزینه اضافی به تمام دوره ها دسترسی داشته باشید.
2. گاراژ دیجیتال گوگل گاراژ دیجیتال گوگل اکنون به Google Skillshop، بخشی از ابتکار Grow With Google منتقل شده است، و میزبان دوره های مختلفی از جمله اصول بازاریابی دیجیتال است که برای شما کاملا رایگان است. پس از اتمام دوره، می توانید گواهینامه ای دریافت کنید که می توانید آن را در نمایه لینکدین خود و کارفرمایان به نمایش بگذارید.
3. دانشگاه PPC این وب سایت میزبان طیف وسیعی از محتوای آموزنده، از طریق دوره ها و راهنماهایی مانند PPC 101، کاملاً رایگان است. اینها موضوعاتی مانند PCC (تبلیغات پرداخت به ازای کلیک) و تبلیغات فیس بوک را پوشش می دهند. اگرچه تمام جنبه های بازاریابی دیجیتال را پوشش نمی دهد، اما اگر به دنبال ایجاد منطقه در PPC به عنوان یک مهارت بازاریابی دیجیتال هستید، می تواند منبع مفیدی باشد.
4. HubSpot یکی دیگر از ارائه دهندگان دوره رایگان دیجیتال مارکتینگ HubSpot است که در حال حاضر به عنوان پیشرو در صنعت بازاریابی دیجیتال شناخته شده است. بازوی یادگیری آنها، آکادمی HubSpot، دوره های متعددی را برای همه سطوح از مبتدی تا پیشرفته تر ارائه می دهد، مانند دوره بازاریابی دیجیتال آن: دریافت گواهی در بازاریابی دیجیتال، که با یک گواهی رایگان نیز همراه است.
5. MetaMeta طیف وسیعی از دوره ها و گواهینامه ها را به صورت پولی و رایگان برای کسانی که مشتاق ایجاد مهارت های بازاریابی دیجیتال هستند ارائه می دهد. یکی از دوره های رایگان، Meta Certified Digital Marketing Associate است که از طریق Meta Blueprint ارائه می شود. لازم است در نظر داشته باشید که اگرچه مواد مطالعه رایگان است، اما دریافت گواهی ممکن است برای شما هزینه داشته باشد.
گذراندن دوره دیجیتال مارکتینگ، و حتی پرداخت هزینه گواهی در صورت لزوم، به خوبی … [+] ارزش زمان و هزینه های مالی را دارد.
getty هر پنج مورد از این موارد نمونه‌هایی از دوره‌هایی هستند که اگر علاقه‌مند به ارتقای مهارت (یا در صورت لزوم مهارت‌های مجدد) هستید و با دنبال کردن حرفه بازاریابی دیجیتال، پیشرفت حرفه‌ای خود را به سطح بالاتری برسانید، در دسترس شما هستند. یادگیری چیزی جدید نیازی به هزینه زیادی ندارد. از طریق این پنج دوره رایگان دیجیتال مارکتینگ، می توانید ارزش خود را به کارفرمایان ثابت کنید، به یک متخصص قابل اعتماد تبدیل شوید و حتی به عنوان یک مدیر بازاریابی دیجیتال آزاد کار کنید.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Rachel WellsFollowingLinkedIn Top Voice. برنده نقره ای مرد کسب و کار جوان اتاق بازرگانی لندن در سال 2024. بنیانگذار و مدیر عامل شرکت راشل ولز کوچینگ 24 ساله. یوتیوبر. راه اندازی یک استارت آپ هوش مصنوعی به زودی. از 14 سالگی مربیگری را شروع کردم. این فقط کمی در مورد من است. من مشتاق باز کردن پتانسیل شغلی برای حرفه ای های Millennial با سابقه کار به عنوان یک متخصص رهبری و مربی شغلی شرکت هستم. مشتریان من از حرفه ای در سطح فارغ التحصیل گرفته تا سطوح ارشد اجرایی، هم در بخش دولتی و هم در بخش خصوصی، در صنایع مختلف هستند. من مشتریانی را در بیش از هشت کشور در سطح جهان مربیگری کرده‌ام، و همچنین تیم‌ها و عملیات‌هایی را در نقش‌های قبلی‌ام به‌عنوان مدیر قرارداد بخش عمومی هدایت کرده‌ام تا برنامه‌های آموزشی ملی، توسعه شغلی و آمادگی کار در مقیاس بزرگ را در سراسر بریتانیا ارائه کنم. من الان چیکار میکنم؟ امروز به مردم آموزش می‌دهم که چگونه بر تورم غلبه کنند، هدف خود را بیابند، و با انجام کاری که دوست دارند، یک حرفه هیجان‌انگیز را تجربه کنند – چه یک شغل جانبی داشته باشید یا یک شغل آزاد تمام وقت. برای یادگیری نحوه انجام این کار، از طریق پیوند وب سایت در نمایه من در کانال YouTube من مشترک شوید.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

viraje

توسط viraje