Wp Header Logo 448.png


منتشر شده در 25 اردیبهشت 1403 ساعت 13:13



عکاس
علیرضا پاداش

شرایط فروش تیگو 8

شرکت مدیران خودرو شرایط فروش تیگو ۸ پرومکس اردیبهشت ۱۴۰۳ را اعلام کرده است و فروش این کراس اوور دو دیفرانسیل امروز انجام می شود.

به تازگی شرکت مدیران خودرو شرایط فروش تیگو ۸ پرومکس را اعلام کرده است. کراس اوور دو دیفرانسیلی که پرچمدار نشان فونیکس به حساب می آید و عملکرد خوبی را در آفرود های سبک ارائه می کند. این شرایط فروش از ساعت ۱۵ امروز و از درگاه نمایندگی های مدیران خودرو باز می شود و این خودرو به دو صورت نقد و اقساط در دو طرح عادی و جایگزینی عرضه می شود. قیمت تیگو ۸ پرومکس در این شرایط فروش ۲,۶۰۹,۱۰۰,۰۰۰ تومان است اما این قیمت علی الحساب خواهد بود و با اعلام قیمت جدید در زمان تحویل، مشتریان می بایست مابه التفاوت را واریز نمایند.

جدول شرایط فروش تیگو ۸ پرومکس اردیبهشت ۱۴۰۳

شرایط فروش تیگو 8 پرومکس

مشخصات فنی و امکانات

قلب تپنده تیگو ۸ پرومکس یک موتور ۲ لیتری توربو مجهز به سیستم پاشش سوخت مستقیم است که می تواند روی هم رفته ۲۵۴ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر به تمامی چرخ ها (AWD) منتقل کند. تیگو ۸ پرو مکس در محور جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و در محور عقب از سیستم تعلیق مولتی لینک یا چند اتصاله بهره می برد که سواری نرمی را می توان با آن تجربه کرد.

مشخصات فنی تیگو 8 پرومکس

از جمله امکانات این خودرو می توان به؛ شش کیسه هوای  ۱۰ نقطه ای، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل کشش، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، ترمز اضطراری خودکار، رادار نقطه کور، رادار خط خوان، هشدار برخورد از جلو، رادار تابلو خوان، کنترل حرکت در سراشیبی، کروز کنترل تطبیقی، نوربالا اتوماتیک، رانندگی خودکار بین خطوط، سیستم کمکی در شرایط ترافیکی، دستیار صوتی هوشمند، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور نور، سنسور باران، دوربین ثبت وقایع، گرمکن فرمان، گرمکن صندلی ها، سردکن صنولی های ردیف جلو، سامانه پایش فشار باد تایر ها، فناوری LED چراغ ها، تریم داخلی چرم، نمایشگر سیستم مالتی مدیا، جلو آمپر دیجیتال، اپل کارپلی، اندروید اتو، سیستم صوتی حرفه ای، تنظیم برقی صندلی های ردیف جلو، محفظه خنک کننده، شارژر بی سیم تلفن همراه، نورپردازی کابین، سقف پانوراما و… اشاره کرد.

کابین تیگو 8 پرومکس

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje