Wp Header Logo 488.png

کیا EV6 مدل 2025، اولین خودروی تمام برقی این شرکت، با دریافت به‌روزرسانی‌های جدید، گامی دیگر در جهت ارتقای عملکرد و جذابیت خود برداشت. باتری بزرگتر، کابین مدرن‌تر و ویژگی‌های جدید، این کراس‌اور برقی را به گزینه‌ای ایده‌آل برای رانندگی در دنیای مدرن تبدیل می‌کند.

به گزارش مجله ماشین، اولین خودروی تمام برقی کیا از اواخر سال ۲۰۲۱ در بازار حضور دارد. در این مدت، مدل خواهر هیوندای IONIQ 5 توانسته بیش از ۲۱۰,۰۰۰ دستگاه فروش داشته باشد.

اکنون، برای اینکه در بخش رقابتی‌تر، همچنان تازگی و قدرت رقابت خود را حفظ کند، یک به‌روزرسانی میان‌دوره‌ای را تجربه می‌کند.

ظاهر این خودرو هنوز هم به گونه‌ای است که انگار از آینده سفر کرده باشد، اما اکنون چراغ‌های جلوی زاویه‌دارتری دارد که شبیه EV9 است.

کیا هر دو مدل استاندارد و EV6 GT-Line را به نمایش گذاشته است، که مدل GT-Line دارای یک نوار نورانی در جلو است.

این دو مدل همچنین دارای طرح‌های متمایزی برای سپرهای به‌روز شده هستند، اما تغییرات خیلی چشمگیر نیستند.

از آنجایی که این یک فیس‌لیفت است، نمای کلی خودرو تغییری نکرده است، با این حال چرخ‌های آلیاژی جدید ۱۹ و ۲۰ اینچی برای انتخاب وجود دارد.

اگرچه فضای داخلی کاملاً آشنا به نظر می‌رسد، اما EV6 جدید دارای فرمان سه‌ شاخه متفاوت و فریم به‌روزرسانی‌شده برای نمایشگرهای دوگانه است.

کیا در حال نصب سیستم احراز هویت اثر انگشت، نمایشگر سربالا ۱۲ اینچی و آینه عقب دیجیتال است.

خوشحالیم که گزارش دهیم روکش براق پیانویی که در طول کنسول وسط قرار داشت، به نظر می‌رسد با این فیس‌لیفت حذف شده است.

برخی تغییرات را نمی‌توان با چشم دید. ایربگ‌های جانبی ردیف دوم و ستون‌های B ضخیم‌تر برای افزایش استحکام بدنه به EV6 اضافه شده است.

علاوه بر این، موتورهای الکتریکی اکنون کم‌صداتر هستند و راحتی سواری با تنظیم کمک‌فنرها بهبود یافته است.

همچنین عایق صوتی اضافی در اطراف موتور عقب وجود دارد.

اکنون به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری فراتر از سیستم ناوبری گسترش یافته‌اند و در حالی که Android Auto و Apple CarPlay به صورت بی‌سیم، به عنوان ویژگی استاندارد ارائه می‌شوند.

کیا در حال کنار گذاشتن باتری قدیمی ۷۷.۴ کیلووات ساعتی به نفع یک بسته بزرگ‌تر ۸۴ کیلووات ساعتی است که می‌تواند با شارژر سریع ۳۵۰ کیلووات، در مدت زمان ۱۸ دقیقه از ۱۰ تا ۸۰ درصد شارژ شود.

براساس رویه آزمایش محلی، اکنون مدل دیفرانسیل عقب EV6 Long Range می‌تواند به جای ۲۹۵ مایل، مسافت ۳۱۷ مایل را طی کند.

معادل همین مدل قبل از فیس‌لیفت در ایالات متحده، طبق استاندارد EPA، با یک بار شارژ می‌تواند ۳۱۰ مایل را طی کند.

فروش مدل به‌روزرسانی‌شده EV6 از ماه آینده در داخل کشور آغاز می‌شود و پس از آن بازارهای دیگر نیز عرضه خواهد شد. احتمالاً مدل GT که بالاترین مدل این سری است، چندان عقب نخواهد ماند.

گالری تصاویر کیا EV6 مدل ۲۰۲۵