Wp Header Logo 508.png

محصول دایون Y7 از صنایع خودروسازی ایلیا یک اس یو وی شاسی مستقل با توان فنی بالاست که این خودرو را برای مقاصد طبیعت‌ گردی و آفرودی مناسب می‌کند؛ اما چه ویژگی های دیگری در این خودرو وجود دارد که آن را به گزینه ای مناسب برای خرید تبدیل می کند؟

  1. دایون Y7 از یک پیشرانه 2.4 لیتری بنزینی مجهز به توربوشارژر میتسوبیشی بهره می‌برد که توان تولید 215 اسب بخار قدرت داشته و گشتاور 320 نیوتن متری را در اختیار راننده قرار می‌دهد. برای انتقال قدرت یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک توان تولیدی را به هر 4 چرخ منتقل می‌کند؛ شتاب گیری دایون Y7 به عنوان یک SUV شاسی مستقل آفرودی 2 تنی به دلیل بهره مندی از پیشرانه قوی و هماهنگی میان موتور و گیربکس نیز مورد رضایت افرادی است که با این خودرو تجربه طبیعت گردی و سفرهای آفرودی داشتند.
  2. استفاده از خطوط طراحی ساده در این خودرو و شکل نه چندان پیچیده قطعات بدنه، امکان بهینه‌ سازی آن‌ها برای آفرود را افزایش می‌دهد. همچنین علاقمندان می‌توانند کیت‌های بدنه مختلفی را برای این خودرو سفارش دهند.
  3. دایون Y7 یک شاسی بلند سایز متوسط بوده و طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 4771، 1870 و 1828 میلی متر دارد و فاصله بین دو محور آن نیز 2785 میلی متر اعلام شده است. حدقل فاصله کف این خودرو از سطح زمین 217 میلی متر بوده که برای خودرویی با تایر و سیستم تعلیق استاندارد مناسب به نظر می رسد؛ فاصله زیاد کف این خودرو از سطح زمین حتی در مدل استاندارد و زاویه ورود به شیب این خودرو به لطف باز بودن جلوی چرخ ها یکی دیگر از ویژگی های این خودرو است.
  4. به دلیل برخورداری از قفل دیفرانسیل هوشمند، عملکرد این خودرو در مسیرهای سنگلاخی مناسب بوده است.
  5. کشیده بودن دایون Y7 در نمای جانبی که نشان دهنده هفت نفره بودن این خودرو و فضای مناسب برای سرنشینان در هر سه ردیف است.
  6. دیفرانسیل عقب دایون Y7 به قفل دیفرانسیل مکانیکی و اتوماتیک محور عقب مجهز است و دیفرانسیل مرکزی این شاسی بلند چینی در سه حالت تک دیفرانسیل عقب، دو دیفرانسیل سبک و دو دیفرانسیل سنگین تنظیم می شود.
  7. طراحی اختصاصی مپ موتور دایون Y7 توسط صنایع خودروسازی ایلیا به منظور سازگاری با بنزین ایران و به حداقل رساندن ناک زدن این خودرو.
  8. بی سر و صدا بودن کابین این خودرو در سفرهای شهری و آفرودی.
  9. در بخش تجهیزات و امکانات نیز این خودرو در سطح مناسبی قرار داشته و امکاناتی مانند سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESC، سیستم سرگرمی به همراه نمایشگر ۸ اینچی، ترمزهای دیسکی به همراه ABS و EBD، سیستم کروز کنترل، قفل دیفرانسیل مکانیکی اتوماتیک، رینگ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی، سانروف، سیستم چراغ اتوماتیک، سنسور باران، سیستم ورود و استارت بدون کلید، دوربین عقب، روکش چرمی صندلی‌ها و همچنین تنظیم برقی صندلی راننده در شش جهت در مدل پایه  و پلاس این خودرو، تجهیزات بیشتری همچون سنسور پارک جلو و عقب ، رادار نقطه کور و دوربین ۳۶۰ درجه  عرضه می‌شوند.
  10. خدمات پس از فروش و لوازم یدکی این خودرو که توسط صنایع خودروسازی ایلیا انجام می شود قابل قبول بوده و مشتریان نگرانی از بابت تامین قطعات نخواهند داشت.

 

شرایط فروش دایون Y7

 

صنایع خودروسازی ایلیا، طرح فروش علی‌الحساب این خودرو با تحویل ۹۰ روزه و تسهیلات ۷۰۰ میلیون تومانی و بازپرداخت ۴۸ ماهه را آغاز کرده است که متقاضیان می‌توانند برای خرید خودرو به وبسایت خودروسازی ایلیا به آدرس https://ilia-auto.com/sale مراجعه کنند.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje