Wp Header Logo 529.png


منتشر شده در 26 اردیبهشت 1403 ساعت 11:00


دیپال S05

بر اساس اطلاعات موجود در سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT)، چانگان در آینده نزدیک یک کراس اوور جدید به سبد محصولات خود اضافه خواهد کرد. این کراس اوور تحت برند دیپال و با نام S05 به فروش خواهد رسید.

انتظار می رود دیپال S05 در فصل سوم امسال به طور رسمی عرضه شود. همانند اکثر خودروهای جدید چینی، این کراس اوور نیز با پیشرانه تمام الکتریکی و EREV (برقی مجهز به ژنراتور) تولید خواهد شد. 

ابعاد و طراحی دیپال S05

دیپال S05 طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۴۶۲۰، ۱۹۰۰ و ۱۶۰۰ میلیمتر دارد و فاصله محوری آن به ۲۸۸۰ میلیمتر می رسد. این کراس اوور می تواند ۵ سرنشین را با خود حمل کند.

نمای پشت دیپال S05

پیشرفت چانگان در زمینه طراحی کاملاً محسوس است و محصولات جدید این شرکت عمدتاً از ظاهر زیبایی برخوردار هستند. دیپال S05 از این قاعده مستثنی نبوده و طراحی سیال و مشتری پسندی دارد. در نمای روبرو، به دلیل بهره مندی از پیشرانه برقی، جلوپنجره فاقد ورودی هوا بوده و با سپر یکپارچه است. چراغ های این کراس اوور کامپکت دو تکه طراحی شده اند و روشنایی اصلی توسط چراغ های موجود در گوشه های سپر تأمین می شود.

در نمای عقب، چراغ های سرتاسری شاخص ترین ویژگی دیپال S05 هستند. چراغ ترمز نصب شده در قسمت میانی اسپویلر سقفی و همچنین برآمدگی زیاد لبه صندوق، دیگر مواردی هستند که جلب توجه می کنند.

ابعاد دیپال S05

مشخصات فنی چانگان دیپال S05

نسخه تمام الکتریکی دیپال S05 نیروی خود را از موتوری با توانایی تولید ۲۳۵ اسب بخار قدرت دریافت می کند. در نسخه EREV موتور برقی ۲۱۵ اسب بخار قدرت و موتور بنزینی ۱.۵ لیتری ۹۶ اسب بخار قدرت دارد. این موتور بنزینی مثل یک ژنراتور عمل کرده و صرفاً باتری را شارژ می کند. درباره ظرفیت باتری اطلاعاتی در سایت MIIT درج نشده، ولی می دانیم که از نوع لیتیوم آهن فسفات است.

نمای عقب دیپال S05

شاید بدانید دیپال برند برقی چانگان محسوب می شود. این برند در حال حاضر دو مدل SL03 و S7 را روی خطوط تولید خود دارد. شاسی بلند آفرودی G318 نیز از ژوئن به جمع تولیدات این برند اضافه خواهد شد. این برند در نمایشگاه خودروی پکن از همکاری خود با شرکت هواوی خبر داد. به موجب این همکاری، محصولات دیپال به سامانه های هوشمند هواوی مجهز خواهند شد.

ناگفته نماند طبق آمار، برند دیپال در ماه آوریل توانسته ۱۲,۷۴۴ خودرو به مشتریان تحویل دهد. این شرکت فروش ۲۸۰ هزار خودرو تا پایان امسال را هدف گذاری کرده است. با این حال میزان فروش دیپال از ابتدای سال جاری تا پایان ماه آوریل به ۵۲,۸۲۸ رسیده؛ به عبارت دیگر، در چهار ماه نخست امسال، تنها ۱۹ درصد (کمتر از یک پنجم) از هدف گذاری کمپانی محقق شده است. آیا زیرمجموعه نوپای چانگان خواهد توانست در ماه های آتی فروش محصولات خود را افزایش دهد؟ باید منتظر ماند و دید.

مشخصات دیپال S05

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje