Wp Header Logo 540.png


منتشر شده در 27 اردیبهشت 1403 ساعت 11:09


شاسی بلند وارداتی سایپا گران شد + ویدیو معرفی

بر اساس فراخوان های واریز جدید سایپا برای چانگان CS55 پلاس برای مشتریان، شاسی بلند وارداتی سایپا گران شده است.

به تازگی مخاطبین عزیز آخرین خودرو فراخوان های واریز جدید سایپا برای چانگان CS55 پلاس را برای ما ارسال کرده اند که بر اساس آن شاسی بلند وارداتی سایپا گران شده است. البته این افزایش قیمت همانند دیگر وارداتی ها، به دلیل افزایش هزینه های جاری واردات است و انتظار می رود به زودی برای تمامی خودروهای وارداتی دیگر هم افزایش قیمت اعلام شود. قیمت قبلی این کراس اوور ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است و حالا با افزایش قیمت، قیمت CS55 پلاس به ۱ میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومان رسیده است.

لازم به ذکر است که فراخوان ارسالی برای مشتریانی است که در دور قبلی سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی ثبت نام کرده بودند و مربوط به دوره مازاد نیست. متاسفانه هنوز مشخص نیست که سایپا چرا فراخوان های دوره مازاد این خودرو را ارسال نمی کند اما ما در آخرین خودرو پیگیر این قضیه خواهیم بود.

نام خودرو قیمت قبل (تومان) قیمت جدید (تومان)
چانگان CS55 پلاس ۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰

ویدیو معرفی شاسی بلند وارداتی سایپا

مشخصات فنی و امکانات

چانگان CS55 پلاس از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم (GDI) بهره می برد که می تواند قدرت نهایی ۱۸۸ اسب بخار و گشتاور نهایی ۳۰۰ نیوتن متر را از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو منتقل کند.

شاسی بلند وارداتی سایپا گران شد + ویدیو معرفی

از جمله امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو می توان به ؛۶ کیسه هوا برای سرنشینان جلو، جانبی و پرده ای، سیستم کنترل کشش ، سیستم کنترل پایداری، سیستم شروع حرکت در سربالایی ، سیستم کمکی الکترونیکی ترمز،  سیستم ترمز اضطراری، سیستم هشدار تصادف از جلو، شارژر بی سیم، ترمز پارک برقی ، سیستم صوتی PIONEER ، نمایشگر لمسی ۱۲.۳ اینچی ، کلاستر دیجیتال، خروجی ۱۲ ولت، پورت USB، تهویه اتوماتیک، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم کنترل حرکت در سرازیری، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم پایش باد تایرها، کروزکنترل تطبیقی، محدود کننده سرعت ،استارت دکمه ای ، ورود خروج بدون کلید، سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی روز ، سنسور نور، سنسور باران و… اشاره کرد.

شاسی بلند وارداتی سایپا گران شد + ویدیو معرفی

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje