Wp Header Logo 531.png


منتشر شده در 26 اردیبهشت 1403 ساعت 16:34



عکاس
علیرضا پاداش

شرایط فروش دیگنیتی و فیدلیتی اعلام شد - اردیبهشت 1403

در تازه ترین بخشنامه منتشر شده توسط گروه بهمن، شرایط فروش دیگنیتی و فیدلیتی با اولویت زمستان ۱۴۰۲ اعلام شده است.

بر اساس بخشنامه منتشر شده توسط بهمن موتور، فراخوان تکمیل وجه برای متقاضیان سامانه یکپارچه فروش خودرو با اولویت زمستان ۱۴۰۳ در قابل طرح عادی و جوانی جمعیت صادر شده است. بر اساس این فراخوان مشتریان فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم می توانند ضمن انتخاب این خودرو ها، فیدلیتی پرستیژ و دیگنیتی پرستیژ را با قیمت مصوب اعلام شده انتخاب نمایند. متقاضیان می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۱۰ خرداد نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام به صورت آنلاین اقدام نمایند. لازم به ذکر است که این فراخوان قابلیت تمدید نخواهد داشت.

در این طرح فیدلیتی پرایم (در دو تیپ ۵ و ۷ نفره)، فیدلیتی پرستیژ (در دو تیپ ۵ و ۷ نفره)، دیگنیتی پرایم و دیگنیتی پرستیژ عرضه می شوند. جریمه تاخیر در این شرایط فروش ۳ درصد و بصورت ماهیانه محاسبه می شود و زمان تحویل خودروها هم هفته چهارم مهرماه ۱۴۰۳ اعلام شده است.

شرایط فروش دیگنیتی و فیدلیتی اولویت زمستان ۱۴۰۳

شرایط فروش دیگنیتی و فیدلیتی اعلام شد - اردیبهشت 1403

مشخصات و ویدیو تست و بررسی فیدلیتی پرستیژ

فیدلیتی پرستیژ به یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو TGDI مجهز است که خروجی های فنی ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور را ثبت می کند. این دقیقا همان پیشرانه ای است که در دیگر محصولات گروه Chery نظیر تیگو ۸ پرو و فونیکس FX پرمیوم دیده بودیم. حتی دیگر تیپ فیدلیتی یعنی XB1 هم به همین پیشرانه مجهز است. قدرت در این ترکیب فنی از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو می رسد.

مشخصات و ویدیو تست و بررسی فیدلیتی پرایم

فیدلیتی پرایم جدید همچنان به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر با فناوری AVL اتریش مجهز است. این پیشرانه ۱۵۵ اسب بخار را با گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده فیدلیتی پرایم جدید ۶ سرعته دو کلاچه تَر است و فناوری گتراک را دارد.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje