بسیاری از مردم از بازاریابی دیجیتال می ترسند. به یک معنا متوجه شدم. کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، چیزهای زیادی برای در نظر گرفتن، و هر چیزی که فکر می کردید می دانید تغییر می کند.
به همین دلیل است که دیجیتال مارکتینگ هاله ای از ترس را احاطه کرده است. بزرگ. ترسناک. شوم.
اما اگر می خواهید در تجارت موفق شوید بازاریابی دیجیتال ضروری است. دیجیتال مارکتینگ بازاریابی است. بازاریابی دیجیتال در حال حاضر یک روش استاندارد برای هر کسب و کاری است که می خواهد محصول خود را در معرض دید مخاطبان هدف قرار دهد.
من می‌خواهم عامل ترس از بازاریابی دیجیتال را با ارائه دیدگاهی روشن از اینکه چرا بازاریابی دیجیتال دشوار نیست و برای موفقیت در سال 2016 چه کاری باید انجام دهید، از بین ببرم.
ابتدا مطمئن شوید که بازاریابی دیجیتال چیست.
و من در اینجا در مورد تعاریف فوق العاده ساده صحبت می کنم. نمی‌خواهم تو را با چند ژولای خشک و پر حرف از دست بدهم.
در اینجا چنین است: “بازاریابی دیجیتال هر شکلی از بازاریابی محصولات یا خدمات است که شامل دستگاه های الکترونیکی می شود.”
حتی ساده تر؟ بازاریابی الکترونیکی
اساساً، این امر باعث از بین رفتن پست‌ها، نمایشگاه‌های تجاری، رویدادهای فروش، بیلبوردها و افرادی می‌شود که لباس مجسمه آزادی می‌پوشند و در طول فصل مالیات در پیاده‌رو می‌ایستند.
دوم، مطمئن شوید که متوجه شده اید چرا بازاریابی دیجیتال بسیار مهم است.
باز هم ساده است. مردم از وسایل الکترونیکی برای دسترسی به اطلاعات استفاده می کنند.
با فرض اینکه شما در یک منطقه صنعتی یا در حال توسعه بازاریابی می کنید، مخاطبان هدف شما به اطلاعات الکترونیکی – یعنی اینترنت – دسترسی دارند. تا زمان نگارش این مقاله، بیش از 3.3 میلیارد نفر در کره زمین «کاربران اینترنت» هستند.
حتی افراد بیشتری از طریق تلفن به هم متصل هستند و تعداد کل کاربران تلفن همراه در سراسر جهان بیش از 4.4 میلیارد نفر است.
اساساً برای دستیابی به مخاطبان خود باید بازاریابی دیجیتال انجام دهید.
تا اینجای کار خیلی خوبه؟ دیجیتال مارکتینگ الکترونیکی است. و برای زنده ماندن باید این کار را انجام دهید.
خب… دقیقا چیه؟
دیجیتال مارکتینگ هفت دسته اصلی دارد.
فقط هفت این رقم به اندازه شماره تلفن استاندارد محلی است، درست است؟
در پایان این مقاله آزمونی وجود ندارد، بنابراین لازم نیست این موارد را تکرار کنید. فقط حواسش بهشون باشه
بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بازاریابی ایمیلی تولید سرنخ/بازاریابی وابسته بازاریابی موتورهای جستجو (اغلب به اختصار SEO یا SEM) بهینه‌سازی نرخ تبدیل (CRO) بازاریابی محتوا تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) دسته‌بندی دیگر دسته‌بندی‌های تحلیلی است. این یک روش دیجیتال مارکتینگ نیست، بلکه راهی برای درک همه روش‌های دیگر است. در پایان مقاله کمی بیشتر توضیح خواهم داد.
اکنون، بیایید فرآیند انجام بازاریابی دیجیتال را واقعاً ساده کنیم.
1. یک استراتژی بازاریابی دیجیتال ایجاد کنید.
مسلماً این سخت ترین بخش بازاریابی دیجیتال است – استراتژی. چرا این، این قدر سخت است؟
در اینجا دلیل آن است. دیجیتال مارکتینگ به قدری پیچیده است که بازاریابان در مورد اینکه از کجا شروع کنند مشکل دارند. اکثر آنها بحث خود را در مورد «استراتژی» با تاکتیک‌هایی آغاز می‌کنند.
در حقیقت، یک استراتژی بازاریابی دیجیتال با مشتریان آغاز می شود – دانستن اینکه چه کسانی هستند، کجا هستند و چگونه به آنها دسترسی پیدا کنید.
2. متخصصان بازاریابی دیجیتال را استخدام کنید.
این را در ذهن خود داشته باشید: شما نمی توانید، نباید و نمی توانید بازاریابی دیجیتال را به تنهایی انجام دهید.
منظورم این است که می توانید تلاش کنید، اما ناامید خواهید شد. شما می توانید برخی از آن ها را انجام دهید، اما نمی توانید همه آن را به خوبی انجام دهید.
با این حال، اگر یک فرد انفرادی هستید، ناامید نشوید. لازم نیست هر یک از هفت روشی که در بالا توضیح دادم را انجام دهید. شما می توانید یک یا دو مورد را انتخاب کنید، برخی از مهارت ها را توسعه دهید و از آنها به عنوان روش های اصلی بازاریابی خود استفاده کنید. مشکلی نیست
اگر می‌خواهید منشعب شوید و از همه روش‌های بالا استفاده کنید، کمک بگیرید.
دیجیتال مارکتینگ قلمرو متخصصان است. مطمئناً، ممکن است افراد فوق‌العاده با استعدادی را پیدا کنید که می‌توانند رسانه‌های اجتماعی و سئو و PPC را انجام دهند، اما فردی که در هر جنبه‌ای از هر روشی مهارت دارد؟ پیدا کردنشون سخته
انتخاب تعداد معینی از بازاریابان تی شکل بهترین رویکرد شماست.
3. با اطمینان اجرا کنید.
وقت آن است که ترس های خود را پشت سر بگذارید. کاری را که قصد انجام آن را دارید انجام دهید و آن را با جسارت انجام دهید!
اینترنت جایی برای بازاریابان ترسو ندارد. هر کاری که در اینترنت انجام می دهید بلافاصله در دسترس هر کسی است که به اینترنت دسترسی دارد.
هنگامی که آن توییت، آن پست، آن تبلیغ یا آن صفحه فرود را منتشر کردید، عمومی می شود. و این چیز خوبی است! شما مجبور به قرار گرفتن در یک موقعیت اعتماد به نفس هستید.
4. به طور منظم تجزیه و تحلیل کنید.
آیا می‌خواهید نقشه راه شفافی داشته باشید که دقیقاً به شما بگوید چه کاری انجام دهید، کجا بروید، چگونه پیاده‌سازی کنید و چه نتایجی حاصل می‌شود؟
چنین نقشه راهی وجود دارد.
به آن تجزیه و تحلیل می گویند. نکته مهم در مورد بازاریابی دیجیتال این است که شما توانایی درک رویکرد بازاریابی خود را در داخل و خارج دارید. همه اطلاعات به شکل ترافیک، جمعیت شناسی، نرخ پرش، نرخ تبدیل، هزینه به ازای هر کلیک، نمایش ها و سرعت صفحه (و حدود یک میلیارد معیار دیگر) وجود دارد.
چالش؟ تفسیر.
چیزی که شما نیاز دارید یک شخص یا نرم افزاری است که به شما بگوید این اعداد به چه معنا هستند. انواع پلتفرم های رایگان و پولی SaaS وجود دارد که تجزیه و تحلیل شما را به روشی آسان برای تفسیر و قابل درک ارائه می دهد.
نتیجه
اصلاً این کار را ساده کرد؟
امیدوارم اینطور باشد، اما متوجه شدم که این پایان تمام درک شما از بازاریابی دیجیتال نیست. قدم بعدی شما چیست؟ بازاریابی دیجیتال را شروع کنید.
بهترین معلم دیجیتال مارکتینگ تجربه واقعی بوت روی زمین است. با هر سطحی از درک که دارید، وارد بازاریابی دیجیتال شوید و بر آن تأثیر بگذارید.
سخت ترین بخش بازاریابی دیجیتال برای شما چیست؟
نیل پاتل

اصول بازاریابی عصر دیجیتال

viraje

توسط viraje