Wp Header Logo 597.png
هونگچی EHS7

به تازگی، هونگچی EHS7 از شرکت FAW ، با پشتیبانی از فناوری تعویض باتری، همانطور که در لیست های تایید شده توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین مشاهده می شود ، برای مجوز فروش در چین درخواست داده است. هونگچی (Hongqi) ، طراحی نسخه جدید را مانند “نسخه استاندارد تمام برقی” باقی می گذارد و تفاوت اصلی استفاده از فناوری تعویض باتری است. EHS7 اولین شاسی بلند تمام الکتریکی تحت نام تجاری فرعی Hongqi New Energy است.

نسخه استاندارد هونگچی EHS7

پیش از این، نسخه استاندارد تمام برقی هونگچی EHS7 در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴ نمایان شد. تاریخ عرضه مورد انتظار ژوئن امسال است و در دو نسخه تک موتوره و دو موتوره در دسترس خواهد بود.

نسخه تعویض باتری هونگچی EHS7 که به عنوان یک شاسی بلند معمولی پنج نفره متوسط تا بزرگ معرفی می شود، ابعادی برابر با ۴۹۲۵/۱۹۵۰/۱۶۸۰ میلی متر دارد و فاصله بین دو محور نیز ۳۰۰۰ میلی متر است که مشابه نسخه استاندارد است. این خودروی جدید از یک موتور الکتریکی در عقب (مدل CAM220PT8) با حداکثر توان ۲۵۳ کیلو وات (۳۳۹ اسب بخار) و بسته های باتری آهن فسفات لیتیوم FinDreams بی وای دی استفاده می کند. حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت است.

ویژگی های دیگر شامل طرح های اختیاری رینگ، رادار، شیشه سبز، بدنه دو رنگ و لاستیک های ۲۵۵/۵۵R19، ۲۵۵/۴۵R21 یا ۲۷۵/۴۰R21 است.

مشخصات هونگچی EHS7

در سال ۲۰۲۴، هونگچی قصد دارد ۱۶ وسیله نقلیه جدید، از جمله چندین مدل تمام برقی و پلاگین هیبریدی را روانه بازار کند. مدل های تمام برقی شامل دو مدل جدید و دو مدل فیس لیفت سالانه است که عبارتند از EH7 (با کد E001) ، EHS7 (با کد E202) ، مدل جدید E-QM5 و E-HS9 جدید. مدل های پلاگین هیبریدی شامل HQ9، HS7 و HS3 خواهند بود.

در سال ۲۰۲۳، هونگچی بیش از ۳۷۰۰۰۰ وسیله نقلیه فروخت که نسبت به سال گذشته ۲۹.۵ درصد افزایش داشته است. همچنین با برند Hongqi New Energy بیش از ۸۵۰۰۰ وسیله نقلیه فروخت که نسبت به سال قبل ۱۳۵ درصد افزایش داشته است. به عنوان بخشی از هدف برقی سازی خودرو های هونگچی، این شرکت قصد دارد سالانه بیش از ۱.۵ میلیون وسیله نقلیه بفروشد که سهم اصلی آن برای خودرو های بر پایه انرژی های نو است.

نه شرکت دولتی First Automobile Works (FAW) و نه برند پریمیوم آن هونگچی،  عضو اتحادیه تعویض باتری به رهبری نیو (Nio) که شامل گک (GAC) ، چری (Chery) ، چانگان (Changan) و جک (JAC) است، نیستند.

نوشته هونگچی EHS7 ؛ شاسی بلندی با پشتیبانی از فناوری تعویض باتری اولین بار در آخرین خودرو. پدیدار شد.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje