Wp Header Logo 624.png


منتشر شده در 30 اردیبهشت 1403 ساعت 11:08



عکاس
علیرضا پاداش

فروش اقساطی X33 کراس

به تازگی شرایط فروش اقساطی X33 کراس توسط شرکت مدیران خودرو اعلام شده است و مشتریان می توانند نسبت به خرید این خودرو اقدام کنند.

بر اساس شرایط فروش منتشر شده، فروش اقساطی X33 کراس از ساعت ۱۳ امروز از درگاه نمایندگی های فروش ام وی ام آغاز می شود. دقت داشته باشید که این شرایط فروش مختص به نسخه اتوماتیک از ام وی ام ایکس ۳۳ کراس است و فروش بصورت اقساطی انجام می شود. موعد تحویل خودروها ۴۵ روزه خواهد بود قیمت در نظر گرفته شده برای این کراس اوور ۹۰۶ میلیون تومان است که البته به نظر می رسد مثل دیگر شرایط فروش های اخیر مدیران خودرو، این مبلغ علی الحساب باشد و در زمان تحویل مابه التفاوت با قیمت جدید محاسبه شود.

ویدیو معرفی

مشخصات فنی و امکانات X33 کراس

این خودرو در دو نسخه دنده دستی و اتوماتیک CVT به بازار می آید. در ام وی ام X33 کراس اتوماتیک زیر کاپوت پیشرانه ۱ لیتر توربوشارژ سه سیلندر مجهز است که مثل دیگر پیشرانه های چری فناوری AVL اتریش را دارد. این موتور توان تولید نهایت قدرت ۱۱۲ اسب بخار قدرت و نهایت گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه CVT با ۹ دنده مصنوعی به چرخ های جلو منتقل می شود.

X33 کراس

از جمله امکانات این خودرو می توان به شارژر بی سیم تلفن همراه، سانروف برقی، استارت دکمه ای، تهویه الکتریکی دستی، گرمکن صندلی های جلو، ترمز پارک برقی، حالت تیپ ترونیک جعبه دنده، تنظیم حالت رانندگی، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، تریم داخلی چرم مصنوعی، نور پردازی کابین، جلو آمپر دیجیتال ، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، رینگ آلومینیومی، فناوری LED چراغ ها ، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، سنسور فشار باد تایرها، قابلیت اتصال مستقیم تلفن همراه به نمایشگر خودرو و… اشاره کرد.

کابین X33 کراس

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje