Wp Header Logo 643.png


منتشر شده در 30 اردیبهشت 1403 ساعت 12:00


کیا سورنتو 2025 هیبریدی

کیا لیست قیمت نسخه هیبریدی و هیبریدی شارژی سورنتوی مدل ۲۰۲۵ را منتشر کرد. این مدل از سورنتو در تمامی نسخه ها تغییراتی را در تجربه نموده و با چهره ای بروزتر به دست مشتریان خواهد رسید. نکته جالب توجه اینکه نسخه هیبریدی شارژی سورنتو کاهش قیمت داشته و اکنون با پرداخت رقمی کمتر قابل خرید است.

کاهش قیمت ارزان ترین نسخه از سورنتو هیبریدی شارژی به علت اضافه شدن یک تریم جدید است. این تریم که EX نامگذاری شده، ۴۹,۳۶۵ قیمت دارد. برای مقایسه باید گفت این رقم ۲,۳۰۰ دلار در مقایسه با تریم پایه مدل ۲۰۲۴ از سورنتوی هیبریدی شارژی ارزان تر است. همانند مدل سال قبل، سورنتوی هیبریدی شارژی تریم EX نیز از همان پیشرانه ۲۶۱ اسب بخاری و بهره می برد. این پیشرانه که شامل موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر و موتور برقی می شود، توانایی تولید ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. شاید بدانید باتری به کار رفته در این نسخه از سورنتو ۱۴ کیلووات ساعتی است. با اتکا به این باتری کراس اوور سایز متوسط کره ای ها می تواند ۳۰ مایل یا ۴۸ کیلومتر مسافت را پشت سر بگذارد.

کیا سورنتوی هیبریدی شارژی در تریم EX از امکانات مناسبی برخوردار است. از جمله این امکانات می توان به گرمکن صندلی های جلو، نمایشگر مرکزی ۱۲.۳ اینچی، رینگ های ۱۹ اینچی آلومینیومی، چراغ های اصلی LED، پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو به صورت بی سیم و پورت های USB متعدد در قسمت های مختلف کابین اشاره کرد. این کراس اوور از آپدیت های نرم افزاری از راه دور پشتیبانی می کند و کیا می تواند امکانات جدید را به آن اضافه نماید.

کیا سورنتو هیبریدی

در بخش سامانه های کمکی هم مدل ۲۰۲۵ از کیا سورنتوی هیبریدی شارژی با دستی پر وارد میدان می شود. دستیار حفظ خودرو در بین خطوط، کروز کنترل تطبیق پذیر، هشدار وجود ترافیک در پشت خودرو، سامانه پایش و هشدار نقاط کور و همچنین سیستم پیشگیری برخورد از جلو برخی از این سامانه ها هستند.

اما این تمام ماجرا نیست، چرا که کیا قیمت سایر تریم ها را افزایش داده است! برای نمونه تریم SX Prestige از سورنتوی هیبریدی شارژی حالا ۵۴,۴۶۵ دلار قیمت دارد. این رقم در مقایسه با قبل ۲,۸۰۰ دلار رشد کرده؛ این تریم از امکاناتی مثل صندلی های چرمی با گرمکن و سردکن، سیستم صوتی ساخت Bose و نمایشگرهای دوگانه ۱۲.۳ اینچی سود می برد. سامانه های کمکی پیشگیری برخورد از نقاط کور، دستیار پیشرفته جلوگیری برخورد از جلو، پیشگیری برخورد از عقب و دوربین ۳۶۰ درجه از تجهیزات این نسخه در بخش ایمنی هستند.

قیمت کیا سورنتو هیبرید

ارزان ترین نسخه هیبرید نرم از کیا سورنتوی ۲۰۲۵ که حامل کد EX است، ۴۰,۰۶۵ دلار ارزش دارد، این رقم با نرخ روز ارز معادل تقریباً ۲.۶ میلیارد تومان می شود. اگر این نسخه با سامانه انتقال قدرت به هر چهار چرخ سفارش داده شود، قیمت آن به ۴۱,۸۶۵ افزایش می یابد. این ارقام در مقایسه با نسخه متناظر از مدل ۲۰۲۴ به ترتیب ۱,۷۰۰ و ۱,۲۰۰ دلار افزایش دارند. تریم SX Prestige از نسخه هیبریدی استاندارد هم با رشدی ۴,۴۰۰ دلاری، ۴۸,۲۶۵ قیمت گذاری شده است. پیشرانه این نسخه شامل یک موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ و یک موتور برقی متصل به باتری ۱.۵ کیلووات ساعتی می شود. در حدول زیر می توانید لیست قیمت تریم های مختلف را مشاهده نمایید.

رنگ بندی کیا سورنتو 2025 هیبریدی
تریم قیمت نهایی مصرف کننده
۲۰۲۵ Sorento Hybrid EX FWD $۴۰,۰۶۵
۲۰۲۵ Sorento Hybrid EX AWD $۴۱,۸۶۵
۲۰۲۵ Sorento Hybrid SX Prestige AWD $۴۸,۲۶۵
۲۰۲۵ Sorento Plug-In Hybrid EX AWD $۴۹,۳۶۵
۲۰۲۵ Sorento Plug-In Hybrid SX Prestige AWD $۵۴,۴۶۵

آنطور که کیا اعلام کرده، فروش هر دو نسخه هیبرید نرم و هیبریدی شارژی سورنتوی ۲۰۲۵ تا پایان سال جاری آغاز خواهد شد.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje