Wp Header Logo 649.png


منتشر شده در 30 اردیبهشت 1403 ساعت 18:06



عکاس
علیرضا پاداش

لیست قیمت خودروهای برقی مشخص شد + اطلاعیه فروش

با به روز رسانی سامانه عرضه خودروهای EV، لیست قیمت خودروهای برقی مشخص شد و مشتریان می توانند نسبت به ثبت سفارش اقدام کنند.

سرانجام اطلاعیه دوم عرضه خودروهای برقی وارداتی منتشر شد و با به روزرسانی سامانه عرضه خودروهای EV، لیست قیمت خودروهای برقی مشخص شد. لازم به ذکر است که به لیست قبلی فولکس واگن ID.4 هم اضافه شده است. بر اساس اطلاعیه منتشر شده خودروهای هونگچی E-QM5 و KMC EJ7 دارای قیمت فروش قطعی در مبادی ورودی هستند و خودروهای هوندا ENS1، آئودی Q4 E-Tron، لونا GRE، سینوگلد تانگو ۵ و فولکس واگن آیدی ۴ دارای قیمت فروش علی الحساب در مبادی ورودی هستند. لیست قیمت خودروها به شرح زیر است :

نام خودرو شرکت عرضه کننده قیمت فروش قطعی در مبادی ورودی (تومان)
هونگچی E-QM5 بی ام کارز ۱,۸۰۵,۴۶۰,۰۰۰
KMC EJ7 کرمان موتور ۱,۰۹۸,۶۵۰,۰۰۰

قیمت مندرج در جدول فوق، قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … به قیمت‌های فوق اضافه می‌گردد.

نام خودرو شرکت عرضه کننده قیمت فروش علی الحساب درمبادی ورودی (تومان)
هوندا ENS1 معین خودرو ایرانیان ۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
آئودی Q5 ای ترون معین خودرو ایرانیان ۳,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
لونا GRE ایران خودرو ۹۴۵,۰۰۰,۰۰۰
سینوگلد تانگو ۵ سایپا ۱,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فولکس واگن ID.4 ماموت خودرو ۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰

قیمت علی‌الحساب اعلام شده، قیمت در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت‌های قطعی و مصوب اضافه خواهد شد.

لازم به ذکر است خودروهای برقی از شمولیت دستورالعمل بازار خودروهای سواری مصوبه ۵۴۳ و اصلاحات بعدی آن خارج شدند بنابراین هیچگونه محدودیتی در خرید خودروهای برقی برای متقاضیان وجود نخواهد داشت.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje