Wp Header Logo 763.png

ایده معرفی محصول جدید برای هر کسب و کاری از اهمیت بالایی برخوردار است. اگرچه ممکن است به نظر برسد که فرایند توسعه منبع اصلی کار سختی است؛ اما صرفا یکی از جنبه ‌های کل فرایند است. نیمه دیگر شامل اطمینان از آگاهی مخاطبان هدف شما از محصول است که معمولا به عنوان معرفی محصول شناخته می شود. این تلاش چندان آسان نیست؛ زیرا عناصر متعددی مانند کارکرد پیچیده یک وسیله نقلیه وارد بازی می شوند. هر پیچ شلی پتانسیل ایجاد عقب ‌نشینی‌ های غیر ضروری را دارد. به همین دلیل این مقاله به بررسی عواملی می ‌پردازد که معرفی موفق محصول را تضمین می‌ کند، ایده‌ های معرفی محصول را ارائه می ‌کند و مثال ‌هایی برای راهنمایی شما ارائه می ‌دهد.

چه چیزی یک معرفی محصول را موفق می کند؟

ایده معرفی محصول

یک ایده معرفی محصول موفق با ایجاد هیجان، جذب مخاطبان بسیار و ایجاد انگیزه در مشتریان برای خرید مشخص می شود. این بدون شک هدفی است که برای محصول جدید خود آرزوی دستیابی به آن را دارید. از نظر عرضه موفق، غول فناوری اپل با معرفی آیفون 3GS در سال 2009 خبرساز شد. می توانید نتیجه را تصور کنید؟ تنها سه روز پس از اعلام این خبر، آن ها موفق به فروش تعداد یک میلیون از این محصول شدند و در نتیجه سهام خود را 20 درصد افزایش دادند. امروزه نیز محصولات اپل همچنان تاثیر قابل توجهی در بازار دارند. شما باید به این فکر کنید که چگونه یک داستان موفقیت مانند اپل را تکرار کنید.

موقعیت یابی در تمایز محصول شما از رقبا در بازار بسیار مهم است. این مورد شامل ایجاد درک منحصر به فرد است که با آنچه مردم قبلا دیده اند متفاوت است. این که آیا قصد دارید رسمی، غیررسمی، سرگرم کننده، مقرون به صرفه یا سطح بالا باشید؛ همه این ها بستگی به موقعیت شما از نظر طراحی، قیمت و ویژگی ها دارد.

برای اطمینان از طراحی یک ایده معرفی محصول موفق، زمان بندی یک عنصر کلیدی است که باید در نظر گرفته شود. اگرچه ممکن است پیش بینی آن آسان نباشد، معرفی در زمان مناسب برای جلوگیری از اشتباهات، ضروری است. حتی اگر محصول شما استثنایی باشد، باز هم باید نگران زمان بندی آن باشید. گوگل بر این باور بود که یک عینک با قابلیت استفاده از گوشی هوشمند می تواند موفقیت آمیز باشد، اما پس از دو سال فروش ضعیف، متوجه شد که مردم آنقدر که فکر می کردند به این محصول نیاز ندارند. برای جلوگیری از چنین اشتباهاتی، تعیین زمان مناسب بسیار مهم است.

کمپین های قبل از معرفی محصول نقش مهمی در پیش بینی و ایجاد سر و صدا در اطراف محصول شما دارند. به عنوان مثال مطالعه موردی Yac را در نظر بگیرید. آن ها با موفقیت قبل از معرفی محصول خود هیجانی ایجاد کردند که منجر به بیش از 3.5 هزار ثبت نام و نرخ تبدیل کمپین قبل از معرفی 35٪ شد. به گفته بنیانگذار، هانتر مک کینلی، این کمپین موفقیت آمیز بود و همچنان به علاقه مند کردن مردم ادامه می دهد. اجرای یک کمپین قبل از معرفی به شما این امکان را می دهد که یک لیست انتظار از مشتریان یا ارجاعات بالقوه ایجاد کنید و رویکردی فعالانه برای معرفی موفق محصول داشته باشید.

2 ایده معرفی موفق محصول

معرفی موفق محصول

در معرفی محصول ممکن است ندانید که مخاطبانتان به محصول جدیدتان چه واکنشی نشان خواهند داد. برای ایجاد هیجان، آن ها را با مزایا و ویژگی های محصول آینده کنجکاو کنید. برای کمک به شما در این زمینه، چند ایده معرفی محصول موفق را گردآوری کرده ‌ایم.

ایده شماره 1: با اینفلوئنسر ها همکاری کنید.

همکاری با اینفلوئنسر ها فرصتی قابل توجه برای ایجاد شور و شوق در میان مشتریان در بخش خاص بازار برای محصول آینده شما است. اگر این ایده معرفی محصول به درستی اجرا شود، می تواند منجر به یک معرفی بسیار موفق شود. این تصور با شواهد عینی پشتیبانی می شود.

گزارش ‌های تحقیقاتی نشان می ‌دهد که تقریبا 50 درصد از مصرف ‌کنندگان هنگام تصمیم ‌گیری برای خرید به توصیه ‌های اینفلوئنسر ها متکی هستند. علاوه بر این، 71 درصد از بازاریابان تصمیم گرفته اند تا در سال آینده بودجه بیشتری را به بازاریابی تأثیر گذار اختصاص دهند. این آمار به وضوح اثربخشی این رویکرد را نشان می دهد. شایان ذکر است که برند ها در حال حاضر روی این استراتژی بازاریابی سرمایه گذاری کرده اند. پیش بینی می شود ارزش آن در سال جاری به 13.8 میلیارد دلار برسد. اینفلوئنسر ها دو دارایی کلیدی دارند که ممکن است یک تجارت آنلاین نوظهور آن ها را نداشته باشد: اعتبار و مخاطبان قابل توجه.

ایده شماره 2: از بازاریابی ارجاعی استفاده کنید.

پیاده سازی بازاریابی ارجاع را به عنوان یک استراتژی برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود در نظر بگیرید. این شکل از بازاریابی برای جذب مشتریان جدید به روش دهان به دهان و شفاهی متکی است. با استفاده از بازاریابی ارجاعی، می توانید شانس عرضه موفق محصول را افزایش دهید. Yac برندی که قبلا به آن اشاره کردیم، از این رویکرد استفاده کرد و به نتایج مثبتی دست یافت. برای تاکید بر اهمیت آن برای تجارت شما، مطالعات نشان می دهد که 82 درصد از آمریکایی ها هنگام تصمیم گیری برای خرید به توصیه های دوستان نزدیک یا اعضای خانواده اعتماد می کنند.

ازاریابی ارجاعی

این ایده معرفی محصول با سخنان حکیمانه زیگ زیگلار، سخنران انگیزشی مشهور آمریکایی، مطابقت دارد که زمانی اظهار داشت که مردم تمایل دارند از کسانی که به آن ها اعتماد دارند خرید کنند.

جمع بندی

ایده معرفی محصول نقش پر رنگی در جا گرفتن محصول شما در بازار و میان رقبا دارد. با به کار گرفتن یک ایده خوب می توانید زحماتی که برای تولید محصول کشیده اید را به ثمر برسانید و سود خود را از فروش محصول به دست بیاورید. یکی از ایده های معرفی محصول استفاده از اینفلوئنسر ها است؛ آن ها مخاطبان فراوانی دارند که برای نظر هایشان ارزش قائل هستند. معرفی محصول از طریق اینفلوئنسر های پرمخاطب می تواند فروش شما را چندین برابر کند و محصول را به افراد بیشتری معرفی کند.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje