Wp Header Logo 774.png


منتشر شده در 03 خرداد 1403 ساعت 11:57


شرایط فروش 3 محصول فونیکس اعلام شد - خرداد 1403

شرایط فروش ۳ محصول فونیکس توسط شرکت مدیران خودرو اعلام شده است و فروش این سه خودرو از شنبه ۵ خرداد آغاز می شود.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، شرایط فروش ۳ محصول فونیکس توسط مدیران خودرو اعلام شده است. بر این اساس فروش سه مدل تیگو ۸ پرومکس IE، آریزو ۶ جی تی و فونیکس FX پرمیوم از ساعت ۱۶ روز شنبه ۵ خرداد آغاز می شود. دقت داشته باشید فروش صرفا از درگاه نمایندگی های مجاز فونیکس خواهد بود و روش فروش به دو صورت نقد و اقساط در نظر گرفته شده است. این را هم در نظر داشته باشید که قیمت های این محصولات بصورت علی الحساب در نظر گرفته شده است و مشتریان می بایست برای تکمیل خرید در زمان تحویل خودرو مابه التفاوت پرداخت کنند.

نام خودرو قیمت روش فروش
اف ایکس پرمیوم ۱,۷۴۷,۵۰۰,۰۰۰ نقد و اقساط
تبگو ۸ پرومکس IE ۲,۶۰۹,۱۰۰,۰۰۰ نقد و اقساط
آریزو ۶ جی تی اکسلنت ۱,۴۶۰,۳۰۰,۰۰۰ نقد و اقساط

در بین این سه محصول آریزو ۶ جی تی جدیدترین به حساب می آید و شما می تواند در ادامه این مطلب ویدیو معرفی این خودرو را مشاهده کنید.

مشخصات آریزو ۶ GT

آریزو ۶ جی تی از یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم بهره می برد که این پیشرانه می تواند روی هم رفته ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور را تولید و از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو منتقل کند.

از جمله امکانات آریزو ۶ جی تی می توان به؛ ۶ کیسه هوا (سرنشینان جلو، جانبی و پرده ای)، سیستم کمکی ترمز BOS، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل کشش، ترمز اضطراری خودکار،اتو هلد، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، کروز کنترل تطبیقی، رادار هشدار برخورد از عقب، نور بالا اتوماتیک، سنسور نور، سنسور باران، دوربین ثبت وقایع، شارژر بی سیم، دوربین ۳۶۰ درجه، سامانه پایش فشار باد تایرها، فناوری LED  چراغ ها، ترمز پارک برقی، پشت آمپر دیجیتال، فرمان دی کات، صفحه نمایش لمسی سیستم مالتی مدیا، اندروید اتو، سامانه شروع حرکت در سربالایی، رادار نقطه کور، رادار حرکت بین خطوط، رادار هشدار برخورد از جلو، هشدار خروج از خط و… اشاره کرد.

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje