Wp Header Logo 853.png


منتشر شده در 06 خرداد 1403 ساعت 11:18



عکاس
علیرضا پاداش

شرایط فروش هونگچی E-QM5

به تازگی گروه بهمن شرایط فروش هونگچی E-QM5 برای پرداخت متقاضیان سامانه یکپارچه فروش خودرو را اعلام کرده است.

هونگچی E-QM5 نخستین محصول برقی و وارداتی بی ام کارز است که در سامانه عرضه خودروهای وارداتی به فروش رسید. سدانی از نشان هونگچی (برند لوکس ساز FAW) که قوای محرکه تمام برقی دارد و نسبت به سایر چینی های همرده، سطح کیفی قابل قبولی ارائه می دهد. بر اساس شرایط فروش اعلام شده متقاضیان می توانند از ساعت ۱۰ روز سه شنبه مورخ ۸ خرداد ماه لغایت روز پنجشنبه ۱۷ خرداد ماه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. قیمت این سدان ۲ میلیارد و ۱۳۷ میلیون تومان در نظر گرفته شده است و جریمه تاخیر ۳ درصد به صورت ماهانه محاسبه می شود. همچنین زمان تحویل خودروها هفته آخر مهرماه ۱۴۰۳ خواهد بود.

جدول شرایط فروش هونگچی E-QM5

قیمت هونگچی E-QM5

ویدیو تست و بررسی هونگچی E-QM5

مشخصات سدان برقی BM Cars

هونگچی E-QM5 دارای یک پیشرانه برقی ۱۴۰ کیلواتی است که می تواند روی هم رفته ۱۸۷ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور را تولید و نیرو را به چرخ های جلو منتقل کند. همچنین این خودرو قادر است تا با یکبار شارژ مسافتی در حدود ۴۳۰ کیلومتر را پیمایش کند.

مشخصات هونگچی E-QM5

از جمله امکانات هونگچی E-QM5 می توان به؛ ۶ کیسه هوا (سرنشینان جلو، جانبی و پرده ای) ، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل کشش، سامانه شروع حرکت در سر بالایی، سیستم هشدار تصادف از جلو، ترمز اضطراری، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، تهویه اتوماتیک دو کاناله، رینگ های آلومینیومی ۱۸ اینچی، کامپیوتر سفری، سنسور نور، سنسور باران، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، دوربین پارک عقب، سنسور پارک، شارژر بی سیم، زیر آرنجی، نورپردازی داخلی، سامانه پایش باد تایر ها و… اشاره کرد.

کابین هونگچی E-QM5

source
کلاس یوس

viraje.ir

توسط viraje.ir