Wp Header Logo 967.png


منتشر شده در 09 خرداد 1403 ساعت 13:50



عکاس
علیرضا پاداش

قیمت جدید کیا K5

با ارسال فراخوان های پرداخت مابه التفاوت جدید برای سدان کره ای کوشا خودرو، قیمت جدید کیا K5 به بالای ۲.۵ میلیارد رسید.

بر اساس مستندات ارسالی توسط مخاطبین عزیز آخرین خودرو، فراخوان های جدیدی برای پرداخت مابه التفاوت قیمت کیا K5 دو لیتری ارسال شده است. بر اساس پیامک ارسالی، مشتریان می بایست مبلغ ۱,۳۱۴,۰۵۸,۰۰۰ را برای خرید کیا K5 دو لیتر پرداخت کنند. این در حالی است که قیمت قبلی این سدان کره ای دو میلیارد و ۴۶۷ میلیون تومان اعلام شده بود. بر این اساس قیمت جدید کیا K5 دو لیتر به ۲ میلیارد و ۵۹۸ میلیون تومان رسیده است. البته فروش های جدید کیا K5 مربوط به نسخه های توربو است که مشخصات و آپشن های متفاوتی نسبت به نسخه دو لیتری دارند و هنوز قیمت نهایی آن نسخه مشخص نیست.

نام خودرو قیمت قبل (تومان) قیمت جدید (تومان)
کیا K5 دو لیتر ۲,۴۶۷,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۵۹۸,۰۰۰,۰۰۰

ویدیو معرفی و مشخصات کیا K5 دو لیتر

زیر کاپوت کیا K5 دو لیتر کوشا خودرو یک پیشرانه ۲ لیتر تنفس طبیعی قرار دارد که تولید نهایت قدرت ۱۵۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۹۶ نیوتن متر را انجام می دهد و قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته AT به چرخ های جلو می رسد.

قیمت جدید کیا K5 دو لیتر اعلام شد + ویدیو معرفی

کیا K5 دو لیتر کوشا خودرو نمونه فول نیست و در آن امکاناتی نظیر چراغ های LED، سنسور نور، دو کیسه هوای راننده و سرنشین، سامانه کنترل پایداری و کشش، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سیستم پایش میزان باد تایرها (TPMS)، دوربین و سنسور عقب، کروز کنترل، تهویه دستی و نمایشگر ۸ اینچی اندروید با قابلیت اتصال اپل کارپلی و اندروید اتو دیده می شود.

کیا اپتیما که اکنون نامش به کیا کی ۵ تغییر کرده است سابقه خوبی در بازار ایران داشته و همواره یکی از محبوبترین و پر فروش ترین محصولات کیا در بازار ایران بوده است. در حال حاضر با اینکه این خودرو کیفیت ساخت مناسبی دارد اما در مقایسه با رقبایش، آپشن های کمتری نسبت به آنها دارد که این عامل می تواند در انتخاب خریداران تاثیرگذار باشد.

کابین کیا K5

source
کلاس یوس

viraje.ir

توسط viraje.ir