به گزارش صنعت ماشین،

 تیگارد موتور از اواخر سال گذشته همکاری خودش رو با شهرک اتومبیل گودرزی آغاز کرده و حالا اولین نمایندگی رسمی در استان البرز را با این مجموعه خودرویی افتتاح نموده است.

نمایندگی تیگارد موتور در استان البرز افتتاح شد +تصاویر

متقاضیان خرید خودروهای تیگارد می‌تواند جهت آشنایی بیشتر با محصولات تیگارد ایکس 35 و  پیکاپ L7 پلاس به نشانی کرج خیابان ۴۵ متری کاج نمایندگی تیگارد موتور گودرزی مراجعه نمایند و این خودروها را از نزدیک مشاهده و تست نمایند.

مجموعه اتومبیل گودرزی از شرکت های فعال در حوزه فروش و خدمات پس از فروش برند های معتبر خودرویی در کشور است که اکنون در راستای اشتغال زایی و افزایش نمایندگی های خود در کشور این نمایندگی را افتتاح کرد.

نمایندگی تیگارد موتور در استان البرز افتتاح شد +تصاویر

نمایندگی تیگارد شهرک اتومبیل گودرزی، خدمات پس از فروش کلیه محصولات این شرکت را نیز به مشتریان ارائه می‌دهد. این خدمات شامل تعمیرات تخصصی، تامین قطعات یدکی و ارائه گارانتی معتبر است.

مدیران شهرک اتومبیل گودرزی و شرکت سانیار موتور پارسیان در این مراسم، بر تعهد خود به ارائه بهترین خدمات به مشتریان در این نمایندگی جدید تاکید کردند. آنها همچنین از برنامه‌های خود برای توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش تیگارد در سراسر کشور خبر دادند.

source
کلاس یوس

viraje.ir

توسط viraje.ir