Wp Header Logo 994.png


منتشر شده در 09 خرداد 1403 ساعت 11:30


افتتاح نمایندگی 6801 تیگارد موتور

عصر دیروز و با حضور رسانه های خودرویی، نمایندگی ۶۸۰۱ تیگارد موتور در شهر کرج توسط شهرک اتومبیل گودرزی افتتاح شد.

تیگارد موتور به عنوان یکی از خودروسازان خصوصی نوپا در حال توسعه شبکه نمایندگی خود است. در همین راستا این شرکت با همکاری شهرک اتومبیل گودرزی نمایندگی جدید خود با کد ۶۸۰۱ را در شهر کرج افتتاح کرد. این خودروساز در سال گذشته رکورد تولید خوبی ثبت کرد و توانست تا رشد بالای ۲۰۰ درصدی را نسبت به سال ۱۴۰۱ به ثبت برساند و حالا سیاست های این شرکت در جهت توسعه شبکه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش پیش می رود. شهرک اتومبیل گودرزی به عنوان یک نمایندگی مولتی برند قرار است همکاری گسترده ای با تیگارد موتور داشته باشد و افتتاح نمایندگی ۶۸۰۱ تیگارد موتور نقطه آغاز این همکاری است.

افتتاح نمایندگی تیگارد موتور

در حال حاضر تیگارد موتور مدل X35 را در سبد محصول خود دارد. کراس اووری کامپکت و اقتصادی که رقیب مستقیم ام وی ام X55 پرو به حساب می آید. البته این خودروساز امسال تک محصول نمی ماند و قرار است به زودی پیکاپ L7 پلاس به سبد محصولات این شرکت اضافه شود. پیکاپ L7 پلاس نخستین بار در نمایشگاه خودروی تهران رونمایی شد و حالا نمونه ای از آن در نمایندگی ۶۸۰۱ تیگارد موتور در شهر کرج برای بازدید عموم آماده شده است. در ادامه معرفی دو محصول تیگارد موتور را به صورت مختصر خواهیم داشت.

ویدیو تست و بررسی و مشخصات تیگارد X35

این کراس اوور پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ دارد که توان تولید نهایت قدرت ۱۴۷ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو منتقل می شود.

در تیگارد X35 امکاناتی نظیر صفحه نمایش ۸ اینچی لمسی مالتی مدیا، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، سقف پانورامیک، استارت دکمه ای، سیستم پایش میزان فشار باد تایر (TPMS)، ترمز ABS و EBD، سامانه کنترل پایداری و کشش، تهویه الکتریکی دستی، پورت USB در ردیف عقب، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، رینگ های ۱۷ اینچی آلومینیومی، دو ایربگ راننده و سرنشین، دوربین و سنسور عقب و فناوری LED چراغ ها را می بینیم.

ویدیو معرفی و مشخصات پیکاپ L7 پلاس

تیگارد L7 پلاس از یک موتور ۲.۴ لیتری تنفس طبیعی با کد موتور ۴K22D4M ساخت شرکت میتسوبیشی بهره می برد. این پیشرانه می تواند روی هم رفته ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر را تولید و نیروی تولید شده را از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به تمامی چرخ ها منتقل کند.

از جمله امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو می توان به؛ ۲ کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری، سامانه پایش فشار باد تایر ها، چراغ روشنایی روز، دوربین دنده عقب، سنسور پارک عقب، صفحه نمایش لمسی سیستم مالتی مدیا، تنظیم برقی آینه های جانبی، کامپیوتر سفری، خروجی ۱۲ ولت، تنظیم حالت های رانندگی، تهویه مطبوع الکترونیکی و… اشاره کرد.

source
کلاس یوس

viraje.ir

توسط viraje.ir