Wp Header Logo 1012.png


منتشر شده در 10 خرداد 1403 ساعت 15:44



عکاس
علیرضا پاداش

قیمت نهایی نیسان سیلفی آمیتیس خودرو مشخص شد

با ارسال فراخوان های واریز جدید برای مشتریان خودروهای وارداتی، قیمت نهایی نیسان سیلفی آمیتیس خودرو مشخص شد.

به تازگی مخاطبین عزیز آخرین خودرو فراخوان های واریز شرکت آمیتیس خودرو را برای ما ارسال کرده اند که بر اساس آن قیمت نهایی نیسان سیلفی آمیتیس خودرو مشخص شده است. بر اساس این فراخوان ها، قیمت نهایی این سدان ژاپنی ۲ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان اعلام شده است. این در حالی است که با توجه به قیمت علی الحساب این محصول، پیش بینی می شد قیمت نهایی پایین تر باشد اما در هر صورت این قیمت اعلامی مورد تایید سازمان حمایت قرار گرفته است. گفتنی است مهلت واریز وجه برای مشتریان تا ۲۴ خردادماه در نظر گرفته شده است.

نام خودرو شرکت وارد کننده قیمت نهایی (تومان)
نیسان سیلفی ای پاور آمیتیس خودرو ۲,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰

ویدیو معرفی و مشخصات نیسان سیلفی آمیتیس خودرو

نیسان سیلفی ای پاور به پیشرانه ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی و سه سیلندر مجهز است. این پیشرانه ۷۲ اسب بخار قدرت تولید می کند. اما این توان جهت ایجاد قدرت حرکتی در خودرو استفاده نمی شود و در اصل باتری های خودرو با پیشرانه بنزینی شارژ می شود. سیلفی به یک موتور الکتریکی ۱۳۶ اسب بخار با گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر مجهز است و با این قوای محرکه می تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر را در کمتر از ۱۰ ثانیه ثبت کند.

قیمت نهایی نیسان سیلفی آمیتیس خودرو مشخص شد

نیسان سیلفی شرکت آمیتیس خودرو به امکانات قابل قبولی مجهز است. سانروف برقی، فناوری LED چراغ ها، ترمز پارک برقی، اتوهلد، فرمان کمکی برقی، صندلی برقی راننده، تهویه اتوماتیک دوکاناله، شارژر بیسیم تلفن همراه، تریم داخلی چرم، دوربین ثبت وقایع، بازیافت انرژی هوشمند، دوربین عقب، استارت دکمه ای، شش کیسه هوا و… از جمله امکانات نیسان سیلفی آمیتیس خودرو است.

قیمت نهایی نیسان سیلفی آمیتیس خودرو مشخص شد

source
کلاس یوس

viraje

توسط viraje