Wp Header Logo 1001.png


منتشر شده در 10 خرداد 1403 ساعت 11:00


نمای داخلی لینک اند کو زیرو ؛ در حالی که آماده رونمایی می شود ؛ نمایان شد

چندی پیش در نوشتاری دیگر در سایت آخرین خودرو به معرفی لینک اند کو زیرو و انتشار تصاویری از نمای بیرونی آن پرداختیم که می توانید نوشتار مربوطه را در همین سایت مطالعه بفرمایید. اما در ادامه به بررسی نمای داخلی این خودرو می پردازیم.

هنوز تاریخی برای عرضه مدل زیرو (Zero) از برند لینک اند کو (Lynk & Co) نداریم، اما اکنون ایده خوبی از نمای خودرو در داخل داریم. به لطف تصاویر مخفیانه، از تنظیمات صفحه نمایش و طرح کلی جلوی کابین سرنشینان اطلاع داریم.

یک صفحه نمایش سیستم اطلاعات و سرگرمی مرکزی بزرگ وجود دارد که احتمالا حدود ۱۵ اینچ است. پشت فرمان یک صفحه پشت کیلومتر دیجیتال بسیار باریک قرار دارد. فرمان ته صاف و همچنین دارای قسمت بالایی صاف است که به اندازه پایین امتداد نیافته است. کنترل های روی فرمان کاملا ساده هستند که نشان می دهد اکثر چیز ها احتمالا یا توسط صفحه نمایش یا از طریق کنترل صوتی ، کنترل می شوند. پشت فرمان یک پایه کنترل برای انتخاب حالت رانندگی وجود دارد که نشان می دهد کنسول مرکزی احتمالا خلوت است. به نظر می رسد با توجه به چیز کمی که از کنسول می بینیم، پد های شارژ بی سیم (احتمالا دوتایی)، به همراه یک محفظه بازشونده وجود دارد.

احتمالا بزرگترین شگفتی در مورد نمای داخلی زیرو این است که چقدر شبیه لینک اند کو ۰۷ EM-P است. یکی از عناصر قابل توجه در فضای داخلی زیرو نحوه بیرون آمدن قسمت پایین داشبورد به سمت سرنشینان است.

از تصاویر مخفیانه قبلی، ایده خوبی در مورد ظاهر بیرونی زیرو داریم.

پیش بینی می شود زیرو به عنوان اولین خودروی تمام الکتریکی از برند لینک اند کو ، شاهد استقبال مشتاقانه ای باشد و ماه آینده عرضه خواهد شد. زیرو باید کاملا با زیکر ۰۰۱ قابل مقایسه باشد. روی همان پلتفرم معماری ۸۰۰ ولت SEA (معماری تجربه پایدار) مانند زیکر سوار می شود. همچنین باید ابعاد مشابهی داشته باشد یعنی طول حدود ۵ متر و فاصله بین دو محور حدود ۳ متر. در حالی که پیشرانه نیز احتمالا مشابه است، اعتقاد بر این است که زیرو دارای فرمان پذیری چهار چرخ خواهد بود. این خودروی جدید، خودروی پرچم دار جدید برند لینک اند کو خواهد بود و مسیر جدیدی را برای برقی سازی مشخص می کند.

source
کلاس یوس

viraje.ir

توسط viraje.ir