Wp Header Logo 996.png

قرار است کراس اوور وی جی وی U75 پلاس که سال گذشته از طرف صنایع خودروسازی ایلیا معرفی شد، توسط این شرکت در شش ماهه دوم سال جاری با برند ایلیا و نام جدید تولید و وارد بازار شود.



این کراس اوور لوکس در ابتدا به عنوان یک کراس اوور وارداتی (CBU) معرفی شد اما قرار است در خط تولید صنایع خودروسازی ایلیا در شهرک صنعتی کاوه مونتاژ شود، مجهز به یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه ۲ لیتری توربوشارژ با حداکثر قدرت ۲۲۴ اسب بخار است و ۳۸۵ نیوتن‌متر گشتاور است. این موتور با یک جعبه دنده ۸ سرعته جفت شده که نیرو را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد.



این در شرایطی است که خودروسازی ایلیا در سال گذشته نیز توانسته بود نسبت به سال ١٤٠١ رشد چشم‌گیری را در تولید خودرو تجربه کند و به این ترتیب به نظر می‌رسد خودروسازی ایلیا در راستای توسعه سبد محصول، برنامه‌های بلند مدتی دارد. 



خودرویی که قرار است توسط این شرکت تولید شود نسبت به نمونه وارداتی خود کامل تر بوده و از آنجایی که صنایع خودروسازی ایلیا قرار است یک محصول به‌روز را در خط تولید خود مونتاژ کند، مدتی است پروژه به‌روز رسانی و کالیبراسیون خطوط تولید خود را با استانداردهای سینوتراک (برند مادر VGV) در شهرک صنعتی کاوه، آغاز کرده است. 

قیمت وی جی وی U75 پلاس

قیمت وی جی وی U75 پلاس


به این ترتیب، در نیمه دوم سال جاری باید منتطر رقابت کراس اوور VGV U75 plus با کراس اوورهای رده بالای بازار خودرو، همچون فونیکس تیگو ٨ و بخشی از کراس اوورهای وارداتی جدید باشیم. در حال حاضر از قیمت نهایی این محصول خبری منتشر نشده است.

source
کلاس یوس

viraje.ir

توسط viraje.ir