مونتاژ را به واردات محصول جدیدش ترجیح داد؛

تحریریه صنعت ماشین

صنعت ماشین: محصول جدید VGV U75 Plus سال گذشته رسما توسط شرکت صنایع خودروسازی ایلیا معرفی شد و قرار است در نیمه دوم سال ۱۴۰۳ روانه بازار کشور شود.

به گزارش صنعت ماشین،

 براساس جدیدترین اطلاعات رسیده از خودروسازی ایلیا این کراس اوور در ابتدا قرار بود به صورت وارداتی (CBU) عرضه شود اما در جدیدترین تصمیم قرار است این کراس اوور در سایت تولیدی خودروسازی ایلیا واقع در شهرک صنعتی کاوه به تولید برسد.

تولید کراس اوور VGV در خودروسازی ایلیا +تصاویر

خودروسازی ایلیا تا کنون دو مدل از شاسی بلند دایون یعنی Y5 و Y7 را از طریق تولید در این کارخانه روانه بازار کرده است و با افزوده شدن کراس اوور VGV به این خط تولید، این شرکت سبد محصولات تولیدی اش را متنوع تر خواهد کرد. این شرکت همچنین در مقایسه با سال 1401، رشد قابل توجهی از نظر آمار تولید را در سال 1402 به ثبت رسانده بود که پیشبینی می شود با افزوده شدن VGV این آمار در سال 1403 رشد بیشتری داشته باشد.

تولید کراس اوور VGV در خودروسازی ایلیا +تصاویر

تغییر رویه عرضه کراس اوور VGV از وارداتی به مونتاژی مزایای دیگری را نیز به همراه دارد که مهمترین آن امکان افزایش سطح آپشن های این کراس اوور جدید خواهد بود. همچنین از آنجایی که صنایع خودروسازی ایلیا قرار است یک محصول به‌روز را در خط تولید خود مونتاژ کند، مدتی است پروژه به‌روز رسانی و کالیبراسیون خطوط تولید خود را با استانداردهای سینوتراک (برند مادر VGV ) در شهرک صنعتی کاوه، آغاز کرده است.  نکته جالب توجه دیگر این است که VGV U75 Plus با برند ایلیا و نام جدید در بازار عرضه خواهد شد.

تولید کراس اوور VGV در خودروسازی ایلیا +تصاویر

به این ترتیب، در نیمه دوم سال جاری باید منتظر رقابت کراس اوور VGV U75 Plus با کراس اوورهای رده بالای بازار خودرو، همچون فونیکس تیگو ٨ و بخشی از کراس اوورهای وارداتی جدید باشیم.

تولید کراس اوور VGV در خودروسازی ایلیا +تصاویر

در حال حاضر هنوز جزییات نهایی مشخصات فنی، امکانات رفاهی و ایمنی و همچنین قیمت نهایی این محصول از سوی خودروسازی ایلیا اعلام نشده است.

source
کلاس یوس

viraje.ir

توسط viraje.ir