Wp Header Logo 84.png

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کوییک اتوماتیک ارزان‌ترین خودرو اتوماتیک بازار خودرو است که به تازگی افزایش قیمت درب کارخانه را تجربه کرده است.

کوییک اتوماتیک سایپا تا پیش از این ۳۲۶ میلیون تومان در کارخانه قیمت داشت که از روز گذشته با افزایش ۲۵ میلیون تومانی به قیمت ۳۵۱ میلیون و ۸۳۸ هزار تومان به مردم فروخته می شود.

البته قیمت اعلام شده کوییک سایپا، قیمت خودرو درب کارخانه است و طبیعتا قیمت کوییک اتوماتیک در بازار آزاد بیش از این خواهد بود.

کوییک نیز مانند ساینا و تیبا بر روی پلتفرم X۲۰۰ توسعه داده شده و تا کنون در تیپ های مختلفی از جمله کوییک دنده‌ای، کوییک R، کوییک S، کوییک اتوماتیک پلاس و کوییک GX به بازار خودروی کشور معرفی شده است.

کوییک پلاس اتوماتیک با پیشرانه ۱.۵ لیتری توان تولید ۸۸ اسب بخار نیرو و گشتاور ۱۲۸ نیوتن متری را دارد. این نیرو از طریق یک گیربکس cvt به محور جلو منتقل می‌شود.

کوییک پلاس اتوماتیک به امکاناتی مانند کی‌لس استارتر، کروز کنترل، تهویه مطبوع الکتریکی، سیستم مالتی‌مدیا با مانیتور لمسی، دوربین دید عقب، فرمان با نیروی کمکی برقی، دی‌لایت، سنسور فشار باد لاستیک (TPMS) مجهز است.

source
کلاس یوس

viraje.ir

توسط viraje.ir