Wp Header Logo 83.png
تصاویر اختصاصی آخرین خودرو از اولین کراس اوور ملی کشور

ری را نام نخستین کراس اوور ملی ایران خودرو است و ما در این مطلب تصاویر اولین کراس اوور ملی کشور را برای شما آمده کرده ایم.

بر اساس اطلاعاتی که پیش تر منتشر کردیم، کراس اوور ملی ایران خودرو به زودی به بازار می آید. ری را نخستین کراس اوور ملی است که بر مبنای نسل دوم از پژو ۲۰۰۸ توسعه داده شده و قرار است سهم بازار قابل توجهی در کشور داشته باشد. این خودرو در رده کراس اوور های کامپکت بازار قرار می گیرد و رقیب مستقیم خودروهایی نظیر چانگان CS35 پلاس و ام وی ام X55 پرو به حساب می آید. کراس اوور ملی ایران خودرو احتمالا در رده قیمتی ۱ تا ۱.۲ میلیارد عرضه می شود و باید دید بازار نسبت به این خودروی جدید چه واکنشی نشان خواهد داد. در ادامه تصاویر اختصاصی آخرین خودرو از اولین کراس اوور ملی کشور را مشاهده می کنید.

تصاویر آخرین خودرو از اولین کراس اوور ملی کشور

تصاویر کابین ری را

مشخصات فنی و امکانات اولین کراس اوور ملی کشور

زیر کاپوت ری را پیشرانه EFP را داریم. یک موتور ۱.۶۵ لیتری توربوشارژ که فناوری زمانبندی متغیر سوپاپ های ورودی و خروجی (Dual VVTI) را دارد و توان تولید نهایت قدرت ۱۶۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر را ارائه می دهد. با یک کراس اوور تک دیفرانسیل طرف هستیم و این یعنی قدرت از طریق جعبه دنده اتوماتیک ۶ سرعته به چرخ های جلو می رسد.

گرمکن صندلی های جلو، ۴ کیسه هوای،، تهویه اتوماتیک، استارت دکمه ای، سیستم کنترل پایداری، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سیستم کمکی کنترل حرکت در سراشیبی، شیفتر پشت فرمان، حالت های مختلف رانندگی، دسته دنده الکتریکی، اتوهلد، صندلی شش حالته برقی راننده، صندلی دو حالته برقی و د حالته دستی شاگرد، سنسور نور، سنسور باران، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار نقطه کور، شارژر وایرلس، سانروف برقی، نورپردازی داخل کابین و… از جمله امکانات و آپشن هایی است که در تیپ پایه ری را دیده می شود.

ویدیو امکانات نهایی ری را

نوشته تصاویر اختصاصی آخرین خودرو از اولین کراس اوور ملی کشور اولین بار در آخرین خودرو. پدیدار شد.

source
کلاس یوس

viraje.ir

توسط viraje.ir